bubbel Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Lurer på om noen her har erfaring med barn som har gått til fysioterapaut for stive muskler ? har ei jente som er utrolig stiv i ryggen , har vært til utallige undersøkelser , men ingenting er galt. Lurer på om jeg skal kreve en henvisning til fysioterapaut til henne. Noen som har erfaring ??
Saeria Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg ar desverre ingen erfaring, da jeg ikke har barn selv. Hadde jeg hatt et barn som plagdes med dette ville jeg nok krevd å få henvisning til fysioterapeut, kiropraktor, eller akupunktur, rett og slett fordi jeg ikke ville latt noe stå uprøvd for å få barnet friskt. Hadde ikke det hjulpet, hadde jeg gått privat og heller betalt ekstra for det. Det kan jo ikke være noe særlig å være 6 år og ha problemer med ryggen.
Gjest Gus Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg hadde de samme problemene selv, fra jeg var ca. fire år gammel. Ingen leger mente at det var noe å bry seg om, og jeg ble faktisk nesten 30 før jeg endelig ble utredet og fikk en diagnose. Helt forferdelig å gå så lenge, og jeg fikk naturligvis en rekke følgeplager også. Så stå på og ikke gi deg! Skaff barnet hjelp!
bubbel Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 kan du si hva slags diagnose du fikk ?
Gjest Gus Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 kan du si hva slags diagnose du fikk ? ← Fibromyalgi.
bubbel Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 ok. Hun har tatt alle mulige blodprøver , MR , røntgen. Så da er det vel bare å slå hardt i bordet om en henvisning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå