Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Ser at det er flere tråder her, men fant ikke svar på akkurat det jeg lurte på. Det står i pakningsvedlegget til p-pillene at om jeg glemmer en pille, men tar den innen 12 timer er det ok. Men hvor mye øker sannsynligheten for å bli gravid med om man tar den ca 16 timer senere (enn normalt, dvs 4 timer over det som er ok)? Er det ikke veldig liten sannsynlighet for at dette skal føre til noe?
Saeria Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg ville hvertfall brukt tilleggsprevensjon i to uker for å være sikker.
Gjest Virvel Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Jeg vil ikke tro sannsynligheten for å bli gravid er veldig stor, nei, men det kan skje, og det blir opp til deg selv å vurdere om det er verdt å ta sjansen. Hvis det ville være helt krise om du ble gravid, da koster det deg vel ikke så mye å være forsiktig en liten stund fremover (i pakningsvedlegget til mine piller står det åtte dager, men følg det som gjelder for dine piller).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå