Kristian (71) Skrevet 9. januar 2003 #41 Skrevet 9. januar 2003 Kristian; Det kan også være at jenter sier Nei takk - men la meg kjøpe en til deg Og det hintet bør du virkelig ta Vel, den varianten har jeg ikke vært borti enda Anie.... but I promise.... skjer det så skal jeg love å ta det hintet :D
Gjest Scampi Skrevet 9. januar 2003 #42 Skrevet 9. januar 2003 Jeg lurer seriøst på hvilken fetisj waco havner under, for han er helt klart en som liker å behandle kvinner nedlatende. Erte opp, få hissige svar og svare med spydige kommentarer som antyder at vi er en gjeng med hønsehuer... Makan... Så skal jeg svare..Klart vi har triks, og det har gutter og!! De varter oss opp, tar oss med ut på byen, kommer hjem til oss med røde roser helt til vi er flyttet inn og er innstallert. Bom stopp - og det er det eneste intelligente guttetrikset jeg kommer på, og det blir brukt hele tia Våre triks vet du visst alt om, så I won`t waste your time
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #43 Skrevet 9. januar 2003 Har du noengang blitt spandert ei øl ute på et diskotek eller noe waco? kanskje du er misunnelig på oss jenter? at noen mannfolk nærmest vil gi bort gratis drikke til noen? Du skulle bare visst hvor mange ganger jeg har takket nei til en drink ute av menn som vil spandere, og jeg gjør det, hvis det er en fyr jeg ikke liker, og som jeg ikke ønsker kontakt med. Jeg blir fysisk kvalm av å ta i mot drinker av fremmede gutter som tenker med kanskje et annet hode den kvelden,eller tror dette er en måte å få nærmere kontakt med deg på. Mannfolk som tilbyr seg å kjøpe seg drinker til ei dame de ser ute, har mange ganger baktanker med det de gjør, det er min erfaring. Men vil ikke skjære alle menn over en kam.
Sheba Skrevet 9. januar 2003 #44 Skrevet 9. januar 2003 Jeg tar aldri imot tilbud om gratis øl fra gutter/menn - det er ingen ting er her i verden som er gratis... det bare ser sånn ut noen ganger. Sorry jenter, men sånn er det! :blunke:
Gjest Donna Skrevet 9. januar 2003 #45 Skrevet 9. januar 2003 .Klart vi har triks, og det har gutter og!! De varter oss opp, tar oss med ut på byen, kommer hjem til oss med røde roser helt til vi er flyttet inn og er innstallert. Bom stopp - og det er det eneste intelligente guttetrikset jeg kommer på, og det blir brukt hele tia Slenger meg på den der jeg ! De bruker søte ord og kjælenavn..... smisker og diller med oss.....gir komplimenter - og enda flere søte ord ......og så smelter man......og faller for det selv om det er så lett gjennomskuelig *ler*....vel ...man lærer jo etterhvert da å ikke ta alt for god fisk......å lukke ørene litt *ler*.....men må si at jeg er svak for fine ord .......vil nok kalle det et guttetriks ja ! Virgo
Madison Skrevet 9. januar 2003 #46 Skrevet 9. januar 2003 Tar heller ikke imot øl/drink or whatever fra gutter/menn. Kjenner jeg dem så hender det. er man ute kan man som regel betale for seg selv..så da gjør jeg det :D ..men hyggelig å bli spurt..kjøper du likevel får du penger tilbake
waco Skrevet 9. januar 2003 Forfatter #47 Skrevet 9. januar 2003 Lenge siden jeg har spandert på en dame nå, men det er jo også lenge siden jeg har hatt lyst på noen....
Elefantina Skrevet 10. januar 2003 #48 Skrevet 10. januar 2003 Sitat Waco: "sånn er det nemlig, at menn er arbeidsmaurene som bygger den store tue for dronningmauren…. " Beviser ikke dette bare at kvinner er mye smartere enn menn?
waco Skrevet 10. januar 2003 Forfatter #49 Skrevet 10. januar 2003 Jo Elefantina, det beviser hvorfor vi bør følge litt med på hva damer gjør, - jeg tror ikke dem er så uskyldige og ukloke som dem vil ha det til.... W Godt å følge med litt....
Gjest Donna Skrevet 10. januar 2003 #50 Skrevet 10. januar 2003 Jo Elefantina, det beviser hvorfor vi bør følge litt med på hva damer gjør, - jeg tror ikke dem er så uskyldige og ukloke som dem vil ha det til.... W Godt å følge med litt.... *klappe klappe for Waco ( :o ) * klart vi ikke er ukloke - så fint å høre at du mener det samme ... Kanskje du ikke er så ille likevel da .....selv om du skjuler det godt
Gjest Mazzy Skrevet 11. januar 2003 #51 Skrevet 11. januar 2003 Dersom det skal diksuteres klisjeer og høna og egget her, har jeg en liten klisje i bidra med selv... To møtes. Han spanderer øl og kompimenter på henne. Han blir med henne hjem. Han går om morgenen, etter å ha lovet å ringe. ... han går hjem, ganske godt fornøyd, fordi han endelig fikk seg noe, og at på til mener han kan smykke seg med et aldri så lite "bad"-image, siden hun helt sikkert går rundt og gråter og ikke slipper telefonen med øynene et sekund. Hallo, det der er en illusjon. Sorry.
Morlock Skrevet 25. januar 2003 #52 Skrevet 25. januar 2003 Når jeg er på byen er det alltid noen som skal spandere. Selfølgelig sier jeg ja takk. Jeg er forlovet og det sier jeg til dem. Og hvis de fortsatt vil spandere, hvorfor ikke? Jeg sier at de ikke må forvente seg noe mer og at de godt kan spandere en drink på min venninde også. Litt spøkfullt selfølgelig De fleste gjør det, og vi får en hyggelig prat
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #53 Skrevet 26. januar 2003 Kan jeg forstå deg slik Waco at du har tatt spanderrunden flere ganger uten å få noe igjen? Du kjenner triksene godt, så du har sikkert lang erfaring. da må jeg si at det er du som har problemet. Må du virkelig betale deg ut for å få noe? Hva forventer du å få igjen? Virker på mange menn at de forventer å få de i seng etter å ha spandert. Hadde en da snudd spørsmålet og spurt hva vi mener om jenter som tar betaling(i form av øl,mat,drinker) så er det fysjom, nei horer vilvi ikke ha. Personlig syns jeg menn ser/virker desperate som MÅ spandere og jeg ofrer dem ikke et blikk. Menn som gjør det motsatte virker mere intr.på meg. Skjønner ikke hva som får menn til å tro at de skal få noe igjen ved å betale på bar/pub. Betal hver sin runde syns jeg er ok. Hvem i hulestevil ha en mann som er så sprø når det gjelder hardt opptjente penger da?
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #54 Skrevet 30. januar 2003 Vi venter på svar waco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Gjest lumbajack Skrevet 2. februar 2003 #55 Skrevet 2. februar 2003 Hallo, er du helt idiot? Hadde det ikke vært for det mannlige kjønns ekstreme og grenseløse kåthet, hadde ikke kvinner solgt kroppen sin. Det burde selv du forstå... Kid-a Synes nesten litt synd på deg for din uvitenhet, waco. kid a, er du gutt eller jente?
Gjest KimErikLokker Skrevet 24. februar 2003 #56 Skrevet 24. februar 2003 Min strategi er å sitte stille i et hjørne, se intelligent ut og bare kaste raske, uinteresserte blikk på det som passerer av østrogenholdige fristelser. Men ut fra tilbakemeldinger jeg har fått, ryker strategien allerede på dette med å se intelligent ut... :o Takk, Waco, for at jeg likevel får et innblikk i alle disse jentetriksene! Du er en knupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå