Gå til innhold

Jentetriks og guttetriks


waco

Anbefalte innlegg

Nesten alle av dere har blitt sure og grinete fordi jeg sparer plass og legger verbet inn i substantivet jenta. Derfor benytter jeg meg av ord som jentetriks. For det finnes nemlig. Det er visse triks som er mer typisk for hunkjønn, for eksempel at hun sitter og blir påspandert hele byrunden uten å gi noe til gjengjeld. Svært vanlig iblant jenter. Selvsagt forekommer dette også hos gutter, men da mest i homofile miljøer.

Finnes det bare jentetriks?

- Selvsagt ikke, gutter kan ha sine triks, for eksempel forklare dama hvor heldig hun er som fant ham. Begge kjønn har sine svin på skogen, den eneste forskjellen er at damer har så mange flere og i tillegg så nekter dem stort sett på dem allesammen.

Det forklarer jo hvorfor damer har lavere troverdighet, ikke bare blant damer men også i menns øyne selvsagt… Kan man si at kvinners dobbeltmoral er årsaken til at prostitusjon eksisterer?

Hmmm, skal man filosofere så må man nesten konkludere med det, dersom alle damer i hele verden hadde vært sitt ansvar bevisst, dvs hatt sex hver gang de følte for det, og ikke hver gang de tjener penger på det, så hadde vi levd i en mye fredligere verden.

Men Waco, betyr ikke det at du skylder på damer igjen?

- Mange kvinner kan nok tolke det i den retningen, det er fordi de ikke klarer å se tingene litt på avstand… se hva de egentlige årsaker er til at damer finansierer sine liv med kroppen sin…

Selv om det er vanskelig å snakke om , så betyr det ikke at det ikke eksisterer, jeg har nevnt et jentetriks, kan dere nevne flere?

W

*overlater scenen til damene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Hvorfor skal vi nevne triks når du mener du har den fulle oversikt over kvinnens vesen og alt det vonde vi fører med oss ?

Sannsynligvis vil vi jo nekte for at slike triks fins ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, er du helt idiot? Hadde det ikke vært for det mannlige kjønns ekstreme og grenseløse kåthet, hadde ikke kvinner solgt kroppen sin. Det burde selv du forstå...

Kid-a

Synes nesten litt synd på deg for din uvitenhet, waco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir jenter påspandert på byen? Kan det ikke være for at menn faktisk velger å gjøre det helt av seg selv? Jeg har iallefall aldri tvunget noen til å betale for meg.

Hva forventer egentlig menn at jenter skal gi dem til gjengjeld? En runde mellom dynene kanskje? Det beviser vel bare gang på gang at menn faktisk tenker med galt hode?

Du vet:

"Gud ga menn to hoder, men nok blod til å bare bruke et av gangen"

Jeg har alt for ofte blitt påspandert av menn som ikke har løfta øynene over skulderhøyden min, og som har hatt problemer med å gå på grunn av press i buksa. Da må jeg bare le - hvor teit kan man bli egentlig?

Er det bedre å betale for sex med drinker framfor penger? Og angående prostitusjon - jeg mener at kvinner får bruke kroppen sin til hva de vil, men de er jo ganske smarte da om de bruker den til noe som faktisk bringer penger i kassa. Viser igjen hvor desperate eller lettlurte menn er. Hadde det ikke vært for disse håpløse mennene så hadde vi ikke hatt prostitusjon......så det så. Skal ikke kimse med verdens eldste yrke vet du..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh så sukkersøtt…. så enkle forklaringer dere har…

Jeg skal ikke som dere nekte på virkelighetens eksistens, ja vel så er menn kåtere enn damer.

- Derfor skal dere benytte anledningen til å berike dere? Tjene penger på andres begjær og lengsler? Skal dere si til den ensomme mannen; bla opp din lommebok så blir jeg din venninne…. Har vi nå kommet til kjernen i hele problemstillingen, kan det være sånn at penger er funnet opp av kvinner og ikke menn?

Selv om man kan utnytte mennesker er det da allikevel riktig å gjøre det? Var alle de hundretusener av kvinner som ble brent på bålet uskyldige?

Og kan dere for en gangs skyld holde dere til tema og diskutere jentetriks?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Om vi forteller noe kommer du til å vri og vende på det til det er maltraktert og ugjenkjennelig. SÅ kommer du til å bruke det muterte budskapet IMOT oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentetriks ......hm.....kommer rød lebestift i veska inn under det??? (til bruk ved f.eks motorstopp eller punktert dekk) :oops:

Og skal vi se......å smile søtt og uskyldig og høres veldig dum ut når man skal handle ting til f.eks bil eller Pc???? :oops: (vel forutsatt at selgeren er mannlig da :ler: )

:hoho: .....vel ...man må da ha lov å bruke noen triks av og til ? :ler: Og de er jo uskyldige da , hehe.

Men å blande inn prostitusjon - det liker jeg ikke helt - du får oss til å høres billige ut - og det er slett ikke alle kvinner som er det - jeg ville heller si at et fåtall er det ...og da provoserer det å lese slike hentydninger ....Bevare meg vel - kommer aldri til å tilby sex for å oppnå et gode! :x ....hmf ........hehe du greide det igjen ...jeg er desverre ikke vanskelig å provosere ...sukk ........får telle til hundre neste gang .... :wink:

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke som dere nekte på virkelighetens eksistens, ja vel så er menn kåtere enn damer.

Jeg begynner virkelig å tvile på din evne til å ikke si imot deg selv, lille venn =) ... Du sier det selv, jo. Menn er skyld i at damer prostituerer seg. Der har vi svaret, og vi er enige. Hipp hurra og fryd og gammen!!

Og i tillegg innrømmer du at jenter er smartere enn gutter, vet å påpeke kvinnens evne til å tjene penger på mannens evindelig kåte dumhet.

Og nei, jeg har ingen interesse av å diskutere sak. Jeg diskuterer mye heller person, da dette er mer spennende. Du er interssant, vet du =)

Ha en fortsatt fin kveld.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

et kjempebra jentetriks er å aldri si i fra når man går fra f.eks et utested.

jeg er alltid "på vei til toalettet" eller "bare i baren et øyeblikk", eller "utenfor for å ta en VIKTIG telefon" (det forklarer jakken).

visste dere forresten at vi damer faktisk bare har mensen i to timer? :)

ellers er resten av knepene dypt hemmeligstemplet, og jeg ville blitt utstøtt fra kvinnesamfunnet for å avsløre mer. det frister ikke.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo waco

Tror du at jentene vil gi fra seg sine "triks" sånn helt uten videre? Noe må vi ha for oss selv i denne jungelen verden er.........

Og penger. waco, de ble ikke oppfunnet av kvinner. Når det gjelder de store pengene = sedlene, var det kineserne som oppfant mens vi i nord enda drev med naturalhusholdning.

Og alle vet at det er menn som kan det med å svi av de store beløpene - vi jenter svir nok også av penger - men gutta - de er rå.....

kan ikke du heller fortelle meg noen guttetriks? har veldig lyst til å lære hvordan man kan tape masse penger, slå en bedrift konkurs og likevel får masse penger i belønning? For hvis jeg visste hvordan man fikk til det, skulle jeg glatt så en bedrift eller to konkurs, hove inn pengene og leve lykkelig med sukker på.

Bortsett fra at jeg ville hatt kjempedårlig samvittighet fr tapte arbeidsplasser, og jeg tror det er her guttetrikset er - å ikke få dårlig samvittighet....

kan jeg få litt hjelp her - please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger ble ikke oppfunnet av menn sier du… men av kinesere, og det er jo bare menn ikkesant? Synd du ikke forstår bedre, men jeg får forklare så godt jeg kan allikevel… Det er for Dronningen Farao bygde sine pyramider…. hvem var det som forlangte den kinesiske mur? Sikkert en keiserinne… sånn er det nemlig, at menn er arbeidsmaurene som bygger den store tue for dronningmauren….

Og slår gutta to konkurser i måneden… ja vi ser dem vi og, de kara som sitter innerst på smuget med fire silikonbærter rundt seg…. John Fredriksen grep en gang mikrofonen på Baronen & Baronessen, - forlangte stillhet mens han overdøvende skrek idaaaaaaag har jeg tjeeeent feeeeeeeemhundremillioooooner…

Dette er gutta du snakker om Bettie, en liten klikke på 250 menn, hva med resten av 2.1 millioner nordmenn som er vanlige lønnsmottagere? Vet ikke om jeg orker å forklare det flere ganger, men jeg mener at det er litt mer vanlig at ei jente lurer til seg drinker eller undertøy, - enn at menn slår bedrifter konkurs…. Som jeg har nevnt i en annen tråd, de jeg kjenner er avdelingsledere, har vært pizzabud, butikkansvarlige og murere… - trikset er selvsagt å skjenke jenta full før man finner fram webcam.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere diskuterer her? Synes ikke noen av innleggene henger sammen med noe som helst her jeg... jentetriks og John Fredrikesen i samme tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig dere diskuterer her? Synes ikke noen av innleggene henger sammen med noe som helst her jeg... jentetriks og John Fredrikesen i samme tråd?

Hallo, dette er jo waco`s tråd- hva kan man egentlig forvente....... :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke alltid dere som maser om å holde seg til saken?? Nuvel, jeg vet jeg er dårlig på det selv, men dette tok nesten kaka...

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke alltid dere som maser om å holde seg til saken?? Nuvel, jeg vet jeg er dårlig på det selv, men dette tok nesten kaka...

Kid-a

Regner med det var meg du sikter til? Ja, jeg holder meg gjerne til saken - hvis noen kan fortelle meg hva denne saken egentlig er? Jeg spør, helt seriøst - hva er det dere diskuterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var vel care jeg egentlig siktet til. Hun har det jo med å skrike med en gang noen går på person eller ikke holder seg til saken... og her gjør hun det til de grader selv. Men så så jeg at hun svarte på din kommentar, og så meg derfor nødt til å skrive dere istedenfor du...

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusenfryd, forstår du ikke at bettie har funnet en sammenheng mellom å slå bedrifter konkurs og ikke ha dårlig samvittighet som ifølge bettie er en mannlig egenskap.

Hun forstår ikke at bedriftsledere må nedlegge ulønnsomme bedrifter, og jeg har prøvd å forklare henne at det er den lille forskjellen som gjør at kvinner ikke egner seg til lederverv...

W

ps, kanskje dere kan forklare Bettie hvordan det henger sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var vel care jeg egentlig siktet til. Hun har det jo med å skrike med en gang noen går på person eller ikke holder seg til saken... og her gjør hun det til de grader selv. Men så så jeg at hun svarte på din kommentar, og så meg derfor nødt til å skrive dere istedenfor du...

Kid

:ler2: Det er bare så morsomt å se på hvordan du forsvarer vesle waco med nebb & klør. Jeg har det like morsomt hver gang. Og du går på hver gang... :ler2:

P.s. nå er det like før tråden stenger p.g.a. av gedigen avsporing....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Waco, ikke skyld på Bettie. Du må forklare meg hva du egentlig vil diskutere - om du vil det da, eller om du bare vil slenge ut av deg påstander som du bare av en eller annen grunn har behov for å si.

*Tusenfryd skjønner helt på ordentlig ikke hva det hele dreier seg om*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er ganske festlig å se hvordan du reagerer også... og waco skriver iallfall mer interessante innlegg enn disse dobørste-trådene til majoriteten (inkl meg selv) her inne. Hadde en slik kommentar som du slengte ut av deg tidligere vært skrevet til en annen bruker, hadde den blitt slettet. Men det er jo bare waco du hakker på også, så problemet løser seg selv. Du får ha en fortsatt god kveld!¨

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...