Kid-a Skrevet 4. januar 2003 #21 Del Skrevet 4. januar 2003 Glemte en ting... bare et lite spørsmål til care: Går på hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. januar 2003 #22 Del Skrevet 4. januar 2003 Tja - jeg så på overskriften, leste innleggene og trodde vi diskuterte "jentetriks" eller hvordan jenter "lurer" gutter og (kanksje ?) omvendt. Så snublet jeg over et utsagn om at penger kanskje var oppfunnet av kvinner - og der prøvde jeg å vise at det faktisk er feil - ihvertfall når det gjelder de store pengene. Og så ville jeg gjerne vite noen "guttetriks" og en representant for kjønnet. Kanskje litt på siden av intensjonen, men holder meg vel innenfor "ramma" likevel (guttetriks). for det er jo flest gutter som trikser seg til overdådige fallskjermer som belønning for å gjøre en dårlig jobb. Men jeg ser at jeg misforsto - for det ser ut som intensjonen var hvilke jentetriks eller guttetriks som brukes for å få ei jente/en gutt i senga uten å "betale" for det. Og der trodde jeg det hadde kommet noe nytt på guttefronten. Å sjenke ei jente full - den er gammel og ikke akkurat god - hvis ikke hensikten bare er å putte'n inn og takk for i kveld. Lite raffinert, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. januar 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 4. januar 2003 Jentetriks = Å snakke så mye svada at ingen forstår hva det egentlig snakkes om. Tusenfryd, man skulle sette opp en liste med hva man betegner som jentelureri eller guttetriks. Hvilkene triks er det som er særskilt for kjønnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. januar 2003 #24 Del Skrevet 4. januar 2003 hehe Waco ..den listen finnes allerede her på forummet ...den avslører menns kodespråk ......og den er svært interessant ...du får lete og se om du finner den ..om du kjenner noe igjen ...... tror den heter noe med ordliste for kvinner (???) Hehe og å snakke så ingen forstår det greier nå du også da ..må lese både to og tre ganger jeg av og til før jeg vet hva jeg sitter og vil svare på *ler*......(.Så dersom svaret er helt på tryne iblant - så er det vel fordi jeg har gått meg vil et sted i et av innleggene dine ) *bretter ut kartet og prøver å finne veien tilbake til utgangspunktet* Virgo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #25 Del Skrevet 4. januar 2003 tviler på at du får noen mer info om denne saken. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. januar 2003 #26 Del Skrevet 5. januar 2003 triks som er mer typisk for hunkjønn' date=' for eksempel at hun sitter og blir påspandert hele byrunden uten å gi noe til gjengjeld. Svært vanlig iblant jenter. Selvsagt forekommer dette også hos gutter, men da mest i homofile miljøer. [/quote'] Vil en fyr spandere så er d vel opp til ham er d ikke? Og d gjør ikke menn? Kan man si at d faktum at d finnes mennesker som er villige til å betale for sex som er årsaken til at prostitusjon eksisterer?? Waco: Du driter deg ut: Gang på gang: Er d ikke på tide du legger inn årene?Du er ganske ferdig her inne alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROBBAN Skrevet 7. januar 2003 #27 Del Skrevet 7. januar 2003 Må bare si at de er la opp til oss men om vi vil være så dumme og spandere drinker på damene, de er la ikke dumme og takker nei, de hadde ikke eg da gjort. Sen er de vårt problem at vi trur at dama liker oss og vil ha sex med oss når hun er drittings, og vi 2000 kr fattigere. De vi ikke skjønner er at hun aldri ville hatt sex med oss i nøkternt tilstand. De må la føles som et stort nederlag og skjenke nåen så drittings for å få litt mulighet til sex…… om man nå kan kalle det for sex. Jeg vil mer kalle dette for et guttetrikks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. januar 2003 #28 Del Skrevet 7. januar 2003 Jentetriks = Å snakke så mye svada at ingen forstår hva det egentlig snakkes om. Det du sier her stemmer mye bedre hvis du bytter ut jentetriks med Wacotriks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. januar 2003 #29 Del Skrevet 7. januar 2003 Det du sier her stemmer mye bedre hvis du bytter ut jentetriks med Wacotriks. LillyMy - To sjeler en tanke. Akkurat det tenkte jeg selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #30 Del Skrevet 7. januar 2003 Jennifer + Lille My. To hoder som sammen knapt nok klarerå stable på beina en tanke........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mazzy Skrevet 7. januar 2003 #31 Del Skrevet 7. januar 2003 Okayy... jeg fikk scenen! Jippi. Egentlig kom jeg bare på ett slags triks. Men det har flere former - poenget er at det går ut på å la mannfolket tro han vil få fitte - da har du ham - og bankkortet hans. Drinker, reiser, klær... Klart dette kan friste. Nå kan det diskuteres hvem som er den store stygge, kan godt være at det er kvinnen som utnytter andres dumhet. Men slik er det. Og Waco, jeg vet flere jenter som driver slik, ikke noe å skjule det. Såkalte -skitne triks- eksisterer så klart. Men hva er galt med å være litt skitten av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. januar 2003 #32 Del Skrevet 7. januar 2003 Såkalte -skitne triks- eksisterer så klart. Men hva er galt med å være litt skitten av og til? Hehe, enig med deg, Mazzy! Hva er så galt med å være litt skitten? Alle tåler da litt skitt i ny og ne.. Men om en fyr ønsker å spandere en drink på meg på by'n for eksempel, så synes nå jeg selv at jeg ville vært korka teit om jeg takket nei! Hallo, gratis drikke, jo!! Vi får da pinadø ta for seg av de godene vi kan få, jenter!! Noen synes kanskje jeg har lav moral nå, men hallo... Det er nå mitt syn, jeg synes ikke jeg har lav moral lell. Hvorfor skal jeg takke nei til en drink når jeg ikke har flust med penger sjøl da? For det andre, hvis en fyr tror han skal få seg et nummer fordi han spanderer en drink på ei dame, ja da er han temmelig naiv og korttenkt... Synes jeg. (Men det er vel en avgjørelse opp til hver enkelt da) For det tredje, jeg ligger ikke med en fyr fordi han har spandert en drink på meg, altså... Har jo blitt spandert på uten at jeg har sett fyren verken før eller senere innimellom; - så alle menn gjør det tydeligvis ikke for å få seg et nummer. Hvis mannfolka vil kaste bort penger på meg slik, så be my guest... Men ikke regn med å få noe tilbake for det, med mindre det faktisk er en kompis som spanderer. Da betaler jeg neste runde! Lillian - som spanderer på kompiser uten å håpe på sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. januar 2003 #33 Del Skrevet 8. januar 2003 Har ikke orket å lese alle svarene, så det er mulig det er sagt fra før, men waco... Ja, jeg kjenner kvinner som tar imot øl og annen drikke fra menn som ønsker å spandere på dem. Jeg kjenner derimot ingen kvinner som faktisk BER en mann om å spandere på dem, uten at han har gitt henne ett tilbud om en øl først! Spørsmålet er jo da ikke fullt så enkelt som at kvinnen utnytter, vi kan jo begynne med grunnene til at denne utbyttingen av varer skjer: -hvorfor spør gutten om han kan få spandere på jenta? Hva er hans intensjon med å ville gi jenta noe? = noen ganger/ ofte, fordi han ønsker å bli bedre kjent med henne? eller fordi han regner med at en øl eller to betyr at han får seg ett ligg i natt? finnes det andre grunner gutter? eller er det egentlig ikke to muligheter engang? er det kun fordi dere tror dere kan kjøpe dere sex av vanlige jenter på byen ved å gi bort maks noen hundrelapper (som da selvfølgelig ikke gis i penger, men i drinker/øl) ? Og siden da mannen ikke evner å sette seg inn i hvordan kvinnen tenker, så ser like sort/hvitt på kvinnens syn på denne utbyttingen av varer: - hvorfor tar kvinnen imot denne drinken/ølen? = fordi hun synes mannen virker interessant og ønsker å prate med ham? eller fordi hun rett og slett kunne tenke seg en øl til, og når han da står der å SPØR om å få gi henne en drink eller en øl til under 100,-, så hvorfor ikke? Det var jo tross alt HAN som tilbød seg! Finnes det andre muligheter? eller er det kun siste alternativet som eksisterer? Også har jeg lyst til å se på en viktig kjerne i saken; Hadde mannen sagt NEI!!! dersom det kom en kvinne å spurte om han hadde lyst på en øl? Hadde mannen sagt NEI!! dersom han fikk muligheten til å bli spandert på? Uavhengig om det kom fra ei lekker snelle som han kunne tenke seg å ligge med, som takk for drinken, eller om det var fra ei mindre sexy som han mest sannsynlig ville takket for praten og drinken og kommet med en eller annen unnskyldning for å gå tilbake til sine kamerater? Jeg tror ganske overbevist at LIKE MANGE menn ville takket ja til å bli spandert på, som det er kvinner som takker ja til det i dag. "problemet" for gutta er jo da heller det at det ikke er like mange kvinner som er villige til å BETALE mannfolka for deres tid og oppmerksomhet! Og enda færre som er interessert i å betale dere for å få sex! Fordi vi får både oppmerksomheten, tiden og sexen uten å betale dere for den! Hvorfor? Vi liker vel å tro at det er fordi mannen liker oss. kvinnetriks? *tenke-tenke-tenke* da synes jeg vel heller vi bør gå inn på vår geniale hjerne, som er slik konstruert at vi klarer å få dere stakkars menn til å tro at våres ønsker og drømmer er deres, og dere derfor med stolthet gjør akkurat som vi vil! Og tror det er dere som er smartest. guttetriks? *tenker litt igjen jeg nå* vet ikke om noen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. januar 2003 #34 Del Skrevet 8. januar 2003 Alle har sine egne triks for å få ting til å fungere til sin egen fordel.... Uavhengig av kjønn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. januar 2003 #35 Del Skrevet 8. januar 2003 Dersom det skal diksuteres klisjeer og høna og egget her, har jeg en liten klisje i bidra med selv... To møtes. Han spanderer øl og kompimenter på henne. Han blir med henne hjem. Han går om morgenen, etter å ha lovet å ringe. Hun venter noen dager på tlf, men han ringer ikke.... Hvem har lurt hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 8. januar 2003 #36 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei Waco.... Jeg har ikke orket å lese hele tråden, men..... Du skriver at vi jenter går på byen og blir spandert på i hytt og pine.... ok... sikkert et jente triks.. Men hva når man sier Nei takk - da blir jo jammen de fleste gutter helt "fra seg" og kommer med følgende utsagn; "slapp av.. du binder deg ikke til noe..." - "du forplikter deg ikke til sex" - "kom igjen æ, en øl er vel ikke farlig om jeg kjøper til deg" - "jeg biter ikke"... osv Hva sier dette deg Waco - du som har svar på det meste... Forstår ikke dere gutter/menn et nei takk...... jeg bare spør..... enkelte ganger er det faktisk bare lettere å si ja takk - for å slippe all mas på dere etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 8. januar 2003 #37 Del Skrevet 8. januar 2003 Ja, jeg kjenner kvinner som tar imot øl og annen drikke fra menn som ønsker å spandere på dem. Jeg kjenner derimot ingen kvinner som faktisk BER en mann om å spandere på dem, uten at han har gitt henne ett tilbud om en øl først! Det finnes jenter som spør om du er villig til å spandere øl på dem aline, det har skjedd meg mer enn et par ganger. Og noen av dem blir faktisk nokså snurt om de får et nei, og slenger dritt tilbake. -hvorfor spør gutten om han kan få spandere på jenta? Hva er hans intensjon med å ville gi jenta noe? = noen ganger/ ofte, fordi han ønsker å bli bedre kjent med henne? Jepp, det er grunnen dersom jeg tilbyr å spandere på henne ja. Også har jeg lyst til å se på en viktig kjerne i saken; Hadde mannen sagt NEI!!! dersom det kom en kvinne å spurte om han hadde lyst på en øl? Hadde mannen sagt NEI!! dersom han fikk muligheten til å bli spandert på? Uavhengig om det kom fra ei lekker snelle som han kunne tenke seg å ligge med, som takk for drinken, eller om det var fra ei mindre sexy som han mest sannsynlig ville takket for praten og drinken og kommet med en eller annen unnskyldning for å gå tilbake til sine kamerater? Jeg hadde ikke sagt ja takk uansett hvem som spurte nei. Om jeg ikke følte for å snakke med denne jenta der og da, ville jeg ha følt meg som en drittsekk om jeg tok ølen og forsvant til kompisene. Det er en grunn til at hun ønsker å spandere på meg og ikke kun for å være snill. Jeg tror ganske overbevist at LIKE MANGE menn ville takket ja til å bli spandert på, som det er kvinner som takker ja til det i dag. Det har du nok rett i ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 8. januar 2003 #38 Del Skrevet 8. januar 2003 Men hva når man sier Nei takk - da blir jo jammen de fleste gutter helt "fra seg" og kommer med følgende utsagn; "slapp av.. du binder deg ikke til noe..." - "du forplikter deg ikke til sex" - "kom igjen æ, en øl er vel ikke farlig om jeg kjøper til deg" - "jeg biter ikke"... osv Hva sier dette deg Waco - du som har svar på det meste... Forstår ikke dere gutter/menn et nei takk...... Ehhh, jeg tar nok det hintet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. januar 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 8. januar 2003 Anie, er helt enig med deg... slike gutter gjør seg selv en bjørnetjeneste, gjøre jenter overlegne og innbilske sånn helt uten grunn? - Lære damer at dem tjener drinker pga kjønnet sitt? Så langt går ikke min galskap, det er ihvertfall helt sikkert! =) W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 9. januar 2003 #40 Del Skrevet 9. januar 2003 Kristian; Det kan også være at jenter sier Nei takk - men la meg kjøpe en til deg Og det hintet bør du virkelig ta Waco; Når du nå sier deg enig i det jeg skrev over - da er du kanskje enig i at det er dere gutter som lærer oss det berømte jentetrikstet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå