Elizia Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Er gravid i 34 uke. Den siste uka har jeg fått smerter i venstre del av korsrygg og hofta som stråler nedover i bakre side av benet og ned i kneet. Er verst når jeg går, særlig smertefullt når jeg går opp trapper. Smertene eskalerer utover dagen. Først trodde jeg at det kanskje kunne være bekkenløsning men tror ikke det. Kan det være isjas eller noe annet?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Kom deg til en osteopat som sikkert kan hjelpe deg med å finne ut av det.. Er det bekkenløsning kan h*n hjelpe iallefall.. Har selv hatt bekkenløsning i mange år og har forsøkt det meste. Ser nå ut til at en osteopat har fått orden på det..
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #3 Skrevet 8. august 2006 Jeg pådro meg prolaps i sommer. Det føltes sånn. Strålte nedover i begge bena, på baksiden av lårene ned i kneet, og ned i fotebladet på det verste. KLarte knapt å stå oppreist. Å gå var vondt, ligge var ekstremt vondt. Og gå trapper var et stort problem. Fant ut at det var prolaps på CT. Nå er jeg mye bedre, har unngått tunge løft og hard trening. Bare trent rolig, gått mye. Gå i ulendt terreng er medisin for ryggen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå