Phoebe Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Vi vuderer å prøve Bulgaria neste år. Noen som har erfaring? Vi er en familie på 4 med barn. Hvor i Bulgaria annbefaler dere å reise og evt hvilket hotel er bra? Kort avstand til straden er et must
Gjest Skya Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 (endret) Tja, både anbefaler og ikke anbefaler Bulgaria. For endel år tilbaske var vi på ferie i en by som heter Sozopol og ligger helt sør i Bulgaria. Det er en gammel fiskeby som ikke er så preget av turisme. Der bodde vi i en enebolig som vi leide og hadde en fantastisk ferie. Ifjor var vi i Golden Sands som er et av de nordligste feriestedene, ikke fult så vellykket. For det første så regnet det stort sett hele tida, særlig varmt var det heller ikke. Også i sommer har det jo også vært endel regn, t.o.m. flom der nede. Og store deler av byen var preget av dårlig standard: toaletter, utesteder o.l. Men det var en fin strand, og noen fine hoteller og steder nede ved stranda. Nå var vi der på jentetur, så hvordan det er for familier det er jeg ikke sikker på. Men det var iallefall mange drita 18-19-20 åringer der. Endret 7. august 2006 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #3 Skrevet 9. august 2006 Skal svare deg når jeg kommer tilbake ca i midten på september
Gjest Virvel Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Men det var iallefall mange drita 18-19-20 åringer der. ← Jeg var en av dem. På den seriøse siden: Det var mange barnefamilier også i Golden Sands, vi traff en norsk familie med en jente på 6 år flere ganger og pratet en del med dem, og de virket veldig fornøyde. De drita 18-19-20-åringene (og for vår del; 21 ) er stort sett nattaktive og gjør ikke så mye ut av seg på dagen. Tror likevel det er andre steder som er mer barnevennlige for å si det sånn. Kanskje Albena? Har ikke vært der selv, men har inntrykk av at mange med små barn drar dit.
jossa Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Har nettopp vært i Albena, og er sjeleglad for at vi valgte akkurat den byen. Vi reiste med Ving, og bodde på Flamingo. Nyeste og fineste hotellet i hele Albena. 5 minutter til stor, fin strand.
Smørblomsten Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Slenger meg på denne tråden og spør: hva gjør man hvis det regner i Bulgaria? Skal bo i Sunny Beach og lurer på om det er noen aktiviteter man kan gjøre hvis dårlig vær?
Gjest Virvel Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Smørblomsten: I selve Sunny Beach kan jeg ikke tenke meg at det er mye å gjøre hvis det er dårlig vær, men det går jo an å dra på dagstur til en litt mer ordentlig by og shoppe f.eks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå