jordbær Skrevet 20. februar 2003 #81 Skrevet 20. februar 2003 Jeg skal snart gi ut passordene til de som skal ha. Kan vi holde oss til emnet her. Milla Du kødder, ikke sant?
Gjest Embla s Skrevet 20. februar 2003 #82 Skrevet 20. februar 2003 Jeg syns det er smart å holde litt orden på hvem man gir personlige opplysninger til. Jeg skjønner ikke de på KG som har linker til sider med bilder av barna sine, og fyllekalasene sine. Hvorfor skulle det være "kødd" at noen vil vise fram bilder av en flot kjole og/eller leilighet? Det er da "vi andre" som maser og maser om at vi vil se. Hvis noen syns dette er [fyll ut passende ord selv] så slipper dere å se!
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2003 #84 Skrevet 20. februar 2003 Du må fylle ut ett skjema. Men Gjest, dette skulle vi tatt på PM, ikke her i denne tråden som handler om noe helt annet, hvorfor kan du ikke reg. deg?? Milla Takk for svar! Nå skjønner jeg litt mer.. Skriver VELDIG skjelden innlegg, så jeg orket ikke å reg. meg bare for å spørre om det
jordbær Skrevet 20. februar 2003 #85 Skrevet 20. februar 2003 Jeg syns det er smart å holde litt orden på hvem man gir personlige opplysninger til. Jeg skjønner ikke de på KG som har linker til sider med bilder av barna sine, og fyllekalasene sine. Hvorfor skulle det være "kødd" at noen vil vise fram bilder av en flot kjole og/eller leilighet? Det er da "vi andre" som maser og maser om at vi vil se. Hvis noen syns dette er [fyll ut passende ord selv] så slipper dere å se! Hehe.. Jeg har ingen problemer med å vise folk bilde av meg selv, fortelle hele livshistorien min osv. Nei, jeg skjønner ikke problemet... Men det jeg syns var litt dust var det "søknadsskjemaet" hun snakket om. Je ghar da aldri skrevet at jeg syns det var "kødd" å vise frem kjoler osv.. Hun kan jo legge ut en anonym side da!
Gjest Diva Skrevet 20. februar 2003 #86 Skrevet 20. februar 2003 Det er nok ikke mange av oss som får tilgang der nei.... Tror Milla har fått oss i vrangstrupen.... :-? Men tipper den er interessant i allefall :D
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #87 Skrevet 21. februar 2003 Hehe.. Jeg har ingen problemer med å vise folk bilde av meg selv, fortelle hele livshistorien min osv. Nei, jeg skjønner ikke problemet... Men det jeg syns var litt dust var det "søknadsskjemaet" hun snakket om. Je ghar da aldri skrevet at jeg syns det var "kødd" å vise frem kjoler osv.. Hun kan jo legge ut en anonym side da! Så du syns ikke det er noe problem, nei.... Hvis du hadde "halve forumet" mot deg, så ville du kanskje ikke syntes det var så festlig lenger? Ser i andre interiørtråder i dag at folk trekker inn dette interiørprosjektet som eksempel på "dårlig smak"... Jeg skjønner godt at M ikke vil gi slike folk "mer ammunisjon" (les: mer stoff til sin "utdritingskampanje). Jeg sier ikke at det aldri er selvforskyldt at mange blir sinte. Mener også at det er helt på kanten at vi skal diskutere hvem M (eller andre) vil la se bilder av sine ting. Hilsen ulogget Embla s
jordbær Skrevet 21. februar 2003 #88 Skrevet 21. februar 2003 Så du syns ikke det er noe problem, nei.... Hvis du hadde "halve forumet" mot deg, så ville du kanskje ikke syntes det var så festlig lenger? Ser i andre interiørtråder i dag at folk trekker inn dette interiørprosjektet som eksempel på "dårlig smak"... Jeg skjønner godt at M ikke vil gi slike folk "mer ammunisjon" (les: mer stoff til sin "utdritingskampanje). Jeg sier ikke at det aldri er selvforskyldt at mange blir sinte. Mener også at det er helt på kanten at vi skal diskutere hvem M (eller andre) vil la se bilder av sine ting. Hilsen ulogget Embla s Hva i alle dager har jeg gjort deg? Snakker om glefsing.. Hvis noen har halve forumet mot seg, er det et teng på at man bør skjerpe seg. (Ikke ment personlig til noen, bare så det er sagt) Altså. Når man i lengre tid har reklamert for en hjemmeside som skal komme og skrytt den opp i himmlen er det mange som vil se den. Syns du det er rart at jeg reagerer på "utfylling av skjema" og "godkjenning" av brukere da? Hvis man ikke vil at alle skal se bilder av noe, kan man heller holde kjeft om det og nevne det for enkeltpersoner. Anyway. EOD. Gidder ikke ødelegge tråden her mer. Humbug og kvervulering er noe jeg ikke gidder. Har bedre ting å bruke tiden på enn å "forsvare" meg selv mot deg. Ha en fin dag.
Mistyen Skrevet 21. februar 2003 #89 Skrevet 21. februar 2003 Og så passer vi på så ikke tråden sklir ut, ikke sant? Misty - moderator
L@dy Skrevet 21. februar 2003 #90 Skrevet 21. februar 2003 Jeg syns det er smart å holde litt orden på hvem man gir personlige opplysninger til. Jeg skjønner ikke de på KG som har linker til sider med bilder av barna sine, og fyllekalasene sine. Jeg er veldig enig i dette. Det er klart det det kommer an på hvor personlig hjemmesiden skal være, men om jeg skulle lagt ut bilder fra en kompis leilighet så kan det nok være fornuftig. He,he....er leiligheten veldig flott så kan det jo være at mange løper på dørene der... Jeg kunne tenke meg å laget en "to delt hjemmeside, der jeg har noe "som alle kan se" veldig enkelt. Men så ha en passord beskyttet side som jeg kan distribuere rundt til potensielle arbeidsgivere. Og da kan dere være sikker på at de hadde blitt nødt til å legge inn passord. Vitnemål og attester hadde jeg ikke lagt ut for offentligheten nei. Om dette blir noe av det vet jeg ikke...Men tanken er vertfall god da... Ups...det ble en voldsom avsporing her... Jeg tror leiligheten blir flott jeg. Du får vel antaglig flere oppdrag nå Milla?
Wivienne Skrevet 21. februar 2003 #91 Skrevet 21. februar 2003 DEt hadde vært morsomt å få sett hvordan en som virker så profesjonell som deg velger løsninger. Personlig så tror jeg nok at stilen i leligheten din er mer i min smak. Det du skrev derfrea var bare max, hadde vært gøy å se. Og bare for å si det så har jeg i dag gått til det skritt å registrer meg, men har vært her inn lenge.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2005 #93 Skrevet 19. november 2005 *Holder pusten i spenning* Eller ikke... dette var rimelig latterlig. Bra fortelling fra noen med litt FOR velutviklet fantasi virker det som Skal ha plusspoeng for innlevelse da... kanskje vi har med en forfatterspire å gjøre? Vel og merke hvis norsken blir noen hakk bedre
Gjest -eline- Skrevet 6. desember 2005 #94 Skrevet 6. desember 2005 De menn som har ett snev av estetisk sans er homser. Skulle jeg innredet en homse-leilighet ville det blitt mye plysj og blonder. ← Nåh Jeg kjenner opptil flere menn med estetisk sans som ikke er homo, inkludert min kjære, så den kommentaren der er vel mer enn satt på spissen! Sånn bortsett fra det så misunner jeg deg prosjektet, hadde nok ikke valgt de samme løsningene, men det har jo mer med personlig smak og preferanser å gjøre, er sikker på at det ble lekkert
Gjest -eline- Skrevet 6. desember 2005 #95 Skrevet 6. desember 2005 ...plutselig så så man at mesteparten av denne tråden var *gammel* jaja
jordbær Skrevet 7. desember 2005 #96 Skrevet 7. desember 2005 Hihi.. Jah.. Hele personen var vel et snev av oppfinnsomhet fra en person som nok kjedet livet av seg, og satset på å leke penere frue her inne
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #97 Skrevet 7. desember 2005 Tjihi.. Jeg leste tråden sånn at det var en gjest som kalte seg Minnie E som hadde skrevet det første innlegget, og var sikker på at det var en paroditråd. Tok litt tid før jeg la merke til datoene. Moralen får være at noen ganger overgår originalen selv den beste parodi.
jordbær Skrevet 7. desember 2005 #98 Skrevet 7. desember 2005 Det var en tidligere bruker her inne, som valgte å slette profilen sin.Men vi får ikke diskutere henne. Så nå trekker jeg meg tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå