Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på KG?

Hvor mye tid per dag bruker du på forumet?  

1. 1. Hvor mye tid per dag bruker du på forumet?

• Bruker 4-6 timer hver dag
      0
    • Har sykemeldt meg fra jobben for å sitte på forumet, er totalt hekta
      1
    • Var totalt hektet en periode, men har nå trappet kraftig ned
      4
    • Bruker 2-4 timer hver dag
      10
    • Er innom kun sporadisk
      4
    • Bruker 6 timer eller mer hver dag
      1
    • Bruker 0,5-2 timer hver dag
      38

Anbefalte innlegg

Gjest Hekta?
Skrevet

Jeg lurer på hvor mye tid per dag dere bruker på KG-forumet, jeg?

Er det snakk om timesvis?

Lider husarbeid og kontakt med venner og familie under at dere sitter ved PC`n og ikke kommer dere bort fra forumet? :wink:

Selv bruker jeg vel rundt 1 time hver eneste dag på å surfe på forumet. Og det synes JEG er for mye. Skal skjerpe meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, jeg er her endel. krysset av på 0,5-2 t. pr. dag. Gjerne spredd over flere bolker - noen ganger er jeg her ti minutter - andre ganger en time-halvannen i strekk. Og noen ganger tenker jeg at jeg kan gjøre andre ting istedenfor. Se på tv fx. For venner, trening etc lider ikke under at jeg sitter her. Visst kan man gjøre andre ting, men så lenge man lever et variert liv, med de aktiviteter som tilfredsstiller oss selv, så er det vel ikke så galt.

Gjest gjesta
Skrevet

jeg er ikke innom forumet hver dag, men de dagene jeg er det: 0,5 - 2 timer. Venner og familie forsømmes ikke pga dette, men husarbeidet? Jo det lider under både dette og mye annet. :ler:

Skrevet

Bruker 0.5-2 timer hver dag, men det er mest fordi jeg er innom av og til innimellom alt det andre jeg gjør når jeg er på nett. Så jeg sitter sjelden to timer i strekk liksom. Likevel må jeg innrømme at litt hekta er jeg blitt :D

I helgene lider husarbeid som ikke "gjør seg selv" litt for dette, men pytt pytt.....

Skrevet

Jeg bruker nok mellom 0,5 og 2 timer på KG hver dag.

Men jeg sitter ofte og pusler med andre ting samtidig.. jobber litt, titter inn på KG og sånt.

På jobben tiiter jeg innom mens jeg venter i telefonkøer eller hvis jeg tar en liten kaffepause.

Skrevet

Jeg krysset også av for 0,5-2t. pr dag, men sannheten er vel nærmere halvtimen enn hele 2 timer pr dag!

Jeg anser meg IKKE som "hekta", og tror hverken husarbeid, hund, barn eller mann lider om jeg sniker meg unna litt! Akkurat nå sover barnet, jeg har støvsuget i en halvtime, mannen ligger på sofaen og ser sport på TV - og hunden... :fy: vel, det er 15 minus (BRR!!!!) og jeg drøyer'n litt!!!!

Skrevet

Krysset av for 0,5 -2 timer.. Blir en del tid på KG nå i ferien. Føler at det er for kaldt til å gå ut og gjøre andre ting.. (kanskje en litt lame excuse :) ) Blir nok anerledes da skolen begynner igjen på mandag. :( Men sitter ikke kontant på kg.. Gjør en del andre ting samtidig. Nå sitter jeg og ser på en av friends filmene mine :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Kryssa av for 2-4 jeg, for det tipper jeg er sannheten.

Ikke sammenhengende, og slett ikke "konsentrert". Men altså, leser innlegg innimellom irc, surfing (avislesing i all hovedsak), utopia (nettspill) og generelt dill på pc'n. Så snakker jeg med sambo, forstyrrer ham når jeg setter meg på fanget hans, ser litt tv, lager mat, løper til og fra. Skravler med mamma på telefonen eller icq, og leser innlegg og skriver innlegg, sånn akkurat når det passer meg (og når jeg hører hundevalpem gi lyd om ny mail)

Det blir nok fort over to timer i løpet av en dag ja, men ikke med BARE Kg, og slett ikke sammenhengende... Men litt avhengig er jeg vel (men overlevde fint juleferien uten :) )

Skrevet

Nå som jeg er 100% sykemeldt og ikke er så mobil, er jeg nok inne på KG et par timer i løpet av dagen. Ikke sammenhengende da.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Oppdaget disse sidene i julen ! Ble mye da, me etter at hverdagen slo meg ut blir det ikke så mye. Innrømmer at jeg er fasinert og synes det er spennende, men tror ikke jeg er hekta. Var mye inne på barnimagen da jeg skulle ha minstemann, men det ble det ikke tid til etter fødselen.

Tiden jeg bruker er veldig varierende alt etter hvor mange nye innlegg det er her.

Merker at jeg ikke lenger gidder å gå inn på lange tråder for å se på utviklingen der ( eks kvinner er late og sånne tråder som blir VIRKELIG lange )

Skrevet

Bruker 0,5-2 timer her hver dag, men i det siste har jeg ikke hatt tid til å være her så mye... :(

Gjest Hilde K S
Skrevet

Husarbeid, venner og barn lider ingen nød - er stort sett inne her når jeg gjør skolearbeid. ( koselig avbrekk fra faglitteraturen )

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg krysset av det samme som Fredagsbarn ,men jeg er heller ikke her sammenhengende. Surfer rundt andre steder også, lar den stå mens jeg gjør andre ting som å lage mat, kose med typen eller andre ting :)

Er her inne så og si hver dag.

Skrevet

Varierer fra dag til dag, er som regel innom en kort tur hver dag samtidig som jeg leser mail, skriver mail, leser nettaviser og betaler regninger. Krysset av på 0.5 - 2 timer hver dag

Skrevet

Tror nok jeg er pålogget mye mer enn jeg egentlig er her, siden pcn står på støtt.

Krysset av for 0,5-2 timer.

Skrevet

PC vår en online hele døgnet, unntatt når vi sover. Siden jeg nå sitter hjemme å søker på jobber - så titter jeg innom en gang i blandt. Er usikker hvor mye det er, men mer en normalt kanskje.....

:oops:

Synes forøvrig at det er veldig liten aktivitet her for tiden..... :veldigsur:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er også oppkoblet hele døgnet og er "alltid" innlogget på Kg. Titter innom ofte.

Milla

Skrevet

Jeg er innom her nesten hver dag, det har vært noen perioder som jeg ikke har vært så aktiv også. sitter fort en stund når jeg er mer, hender også at jeg bare ser etter et par ting.

krysset av for 0,2 til 2t tror det passer best i gjennmsnitt. synes det er helt greit, ellers så bruker jeg pc til spill og skriving. da får tv litt pause.

Skrevet

Krysset av for 0,5 - 2, men det er sjelden mer enn 30 - 45 min. Syns likevel jeg bruker litt mye tid på det, jeg kikker innom hver dag!

Burde vel støvsuge isteden :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...