Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Hei! Jeg går på Diane p-piller og grunnen til det er at jeg raste ned i vekt (ca 10 kg) som følge av blant annet stress, og fikk ikke mensen på et halvt år. Jeg har gått på p-piller i en måned og har fått mensen en gang. Nå er det ikke lenge til neste gang, men problemet er at det er skolestart da, og jeg syns det er skikkelig kjedelig å ha mensen da og gå rundt å bekymre meg så lenge dette blir en aktiv uke der man blir kjent og er med på aktiviteter og sånn. Jeg har hørt at for å utsette mensen er det bare å begynne på neste brett uten å vente en uke. Er dette noe lurt? For hele vitsen med dem er at jeg skal få mensen...
Gjest Gjest_Frosken_* Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Hei! Jeg går på Diane p-piller og grunnen til det er at jeg raste ned i vekt (ca 10 kg) som følge av blant annet stress, og fikk ikke mensen på et halvt år. Jeg har gått på p-piller i en måned og har fått mensen en gang. Nå er det ikke lenge til neste gang, men problemet er at det er skolestart da, og jeg syns det er skikkelig kjedelig å ha mensen da og gå rundt å bekymre meg så lenge dette blir en aktiv uke der man blir kjent og er med på aktiviteter og sånn. Jeg har hørt at for å utsette mensen er det bare å begynne på neste brett uten å vente en uke. Er dette noe lurt? For hele vitsen med dem er at jeg skal få mensen... ← Ja, det kan du. Bare ta noen ekstra tabletter for eksempel, tilsvarende 2 uker for eksempel, og så ta et opphold. Eller ta hele neste brett ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå