Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg har søkt masse og lest i mange reiseguider og bøker,men allikevel lurer jeg på om noen har noen tips til hva man MÅ oppleve/se hvis man tar turen til Amsterdam. Vi er ikke kunstinteressert,men stort sett alt annet er spennende
Gjest Fantus Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 En kanalbåttur med guide. Så får man sett store deler av byen.
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Anne Franks hus (forbered dere på klump i halsen), gjerne båttur, men også gåtur rundt i byen vil gi dere mange fine små opplevelser og overraskelser, Van Gogh-museet (kjøp billetter på hotellet), styr unna coffee-shops men let etter de litt gammeldagse kafeene der man får god mat og kaffe.
Luckyme Skrevet 8. august 2006 #4 Skrevet 8. august 2006 Amsterdam er min favorittby etter at typen og jeg hadde en vanvittig deilig helg tidligere i vår... Vi også var intressert i alt annet enn kunst Vi besøkte Heinekes museum, inkl i billetten fulgte det med 2 gratis sjetonger til å levere i baren på museumet, og vips kunne vi drikke 2-3 øl (nesten gratis inngang pga øl) vi dro innom coffeshops..(man er jo i amsterdam ) vi gikk flere turer langs utrolig mange sjarmerende hus. Vi dro på shopping, noe som ble veldig slitsomt for sambo, så for hver tredje butikk, måtte vi ta en liten pit stop på en av barene som lå langs handlegaten med stor øl til typen, og liten til meg Tok en tur i vondelpark med en six-pack i det flotte været etter en slitsom byvandring. Var på leidseplein mesteparten av kveldene. var flere utekafer og puber der vi stortrivdes med. Vi tok kanalbåt på dagen. Besøkte red light på lør kvelden, var der kun en liten tur før vi tok taxi til leidseplein. Vi fikk ikke tid til alt vi hadde planlagt, men hørte at milkway er bra, tor det var ett sted med live musikk? Kan uansett anbefale Amsterdam, utrolig vennlige folk, som var utrolig serviceminded mot turister.. god tur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå