Lucky? Skrevet 7. august 2006 #21 Skrevet 7. august 2006 Mener du de vanlige kjøkkenglassene som finnes i to str til 29kr for 12?? Jeg har de, og er veldig fornøyd med de største av dem i allefall. Kjøpte de for 4 år siden og de tåler mye. Har 11 av de da, men det 12 gikk fra verandaen og ned i asfalen så skulle bare mangle Kjøpte de som er hakket mindre litt for et par år siden, men de er jeg ikke så fornøyd med. De knuser lett når man vasker opp
Malama Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 Tror det er de store av dem vi har, og vi har altså bare slått et lite skår i det ene, til tross for at flere av dem har falt i gulvet (men ikke kjøkkenguvlt da) Tåler det meste av oppvask hos oss i alle fall.
Tiger Skrevet 8. august 2006 #23 Skrevet 8. august 2006 For to og et halvt år siden, skulle vi ha nyttårsfest for 26 venner. Vi kjøpte bestikk, middagstallerkener, forrettallerkener, serveringsfat, askebeger, vinglass, champagneglass, coctailglass som vi serverte desserten i, vann-/drinkeglass, servietter, lys, laken som vi brukte som duker, og ellers alt vi trengte til den festen på Ikea. Prisen for det var en drøy tusenlapp!!! Billig! Bortsett fra et par champagneglass, har vi fremdeles alt vi trenger til evt ny storfest. I dag bruker vi Ikea sine Svalka rødvinsglass som hvitvinsglass, vannglassene fra Rosendahl (som etter få års bruk er fulle av skår) er byttet ut med Ikeas Svepa glass og Svalka champagneglass blir tatt frem titt og ofte hvis vi inviterer fler enn fire () gjester på sprudlevann. Vi har også noen svindyre Magnum rødvinsglass fra Hadeland. Totalt har vi sikkert hatt rundt 20 glass -nå har vi åtte igjen!!! Nå skal alt av glass byttes ut i en butikk (som jeg selvsagt ikke husker hva heter) som ligger i Bygdøy Alle og leverer fine og holdbare glass til bla flere restauranter. Der betaler vi rundt en hundrelapp pr glass i stedet for over tohundre. Men, vannglassene fra Ikea, de beholder vi. Beklager at dette ble en lang avsporing, men jeg blir både engasjert og provosert over dyre glass som ikke tåler vanlig bruk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå