Gjest Madeline Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg har veldig lyst til å bytte ut pc`en min med en nyere og raskere maskin. Problemet er at jeg ikke er sikker på når det er lurest å kjøpe. Bør jeg vente på den nye windows versjonen, og når kommer den i tilfelle?
Gjest Lea Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 (endret) I førlge Microsoft skal den slippes "tidlig" i 2007. Edit: Og jeg vet ikke hva som lønner seg. XP kommer ikke til å gå ut på dato på noen år uansett. Endret 5. august 2006 av Lea
Gjest Madeline Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Da spørs det hva de mener med "tidlig 2007". Den skulle vel egentlig ha vært ute for en stund siden hvis jeg ikke husker helt feil.
Gjest Lea Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Ja, det er vel en grunn til at de skriver "tidlig". Regner med at det er før april eller noe sånt. En ting du kanskje bør tenke på er at slike nye operativsystemer ofte har barnesykdommer som kan bli trøblete. Da finnes det generelt lite kunnskap om det også. Jeg ville nok holdt meg til XP en stund til.
Fiol Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Selv om du kjøper en ny pc nå, kan du jo formatere og legge inn Vista når det kommer uansett =) så det er vel ikkeno problem..
Gjest Madeline Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Jo, jeg kan selvfølgelig det, men jeg håpte at den nye windows versjonen var like rundt hjørnet. Jeg får se hva jeg gjør. Det kan kanskje lønne seg å ha litt is i magen og følge med på utviklingen i utover høsten. Takk for svar .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå