Gjest Petronella Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Nå har jeg endelig bestillt drømmekjolen min. Skal få den sydd, var innom en butikk jeg vet de er kjempeflink. Forklarte hvordan jeg ville ha den, og hun tegnet den på % minutter, akkurat slik jeg hadde sett den for meg. Nå gleder jeg meg kjempemasse til å prøve den, blir ferdig om en måneds tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 har du et bilde av den eller noen andre modeller som kan ligne litt?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petronella Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Har ikke bilde av kjolen og heller ikke av noen som ligner. Har tatt utgangspunkt i flere kjoler for å få den slik jeg vil. Men jeg kan prøve å forklare den. Den er egentlig veldig enkel, vil ikke ha sløyfer og dill på kjolen. Har litt brede stropper og overdelen går ut i en spiss mot skjørtet. Skal ha snøring i ryggen , litt vidde på skjørtet og lite slep. Har ikke bestemt meg for om jeg skal bruke slør, diadem eller begge deler. Er det noen som har synspunkter på dette? Dessuten blir ikke kjolen så veldig dyr heller, rundt 4000 4500 kroner. Det syns jeg ikke er så ille for en kjole som er spesialsydd til meg og i tillegg blir den nøyaktig slik jeg vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå