Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #21 Skrevet 6. august 2006 Profesjonell hjelp bør vurderes. Er dette noe som er allment kjent blant øvrig familie og venner, eller? Hva gjør mora di når det er folk på besøk og jenta sitter på do og skal tørkes?
Murron Skrevet 6. august 2006 #22 Skrevet 6. august 2006 Jeg synes du skulle foreslå at foreldrene dine får en hund eller katt eller noe. Så kan de heller dulle med den. ← Vet dette er OP, men nettop den holdningen der, skaper disse "paris& wannabies-øver seg til å bli mor hunder". Ikke bra i det hele tatt, en hund er faktisk en "ulv"- om den er liten eller stor!
Gjest Gjest1 Skrevet 6. august 2006 #23 Skrevet 6. august 2006 Vet dette er OP, men nettop den holdningen der, skaper disse "paris& wannabies-øver seg til å bli mor hunder". Ikke bra i det hele tatt, en hund er faktisk en "ulv"- om den er liten eller stor! ← Jeg skjønner ikke helt sammenligningen. Jeg mente at foreldrene skulle ha seg et kjæledyr, ikke datteren.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 6. august 2006 #24 Skrevet 6. august 2006 Jeg ser ikke helt problemt med at barna sover i foreldrenes seng me foreldrene. Det finnes det mange veier [ oppdra barna sine paa! Guttungen vaar sover med oss foreldrene ennaa, og han er 12 aar. Han r t harmonisk barn som faar nerhetsbehovet dekket paa en fin maate! Nordmenn burde ikke vere saa redd for nerhet!
la Flaca Skrevet 6. august 2006 #25 Skrevet 6. august 2006 Jeg ser ikke helt problemt med at barna sover i foreldrenes seng me foreldrene. Det finnes det mange veier [ oppdra barna sine paa! Guttungen vaar sover med oss foreldrene ennaa, og han er 12 aar. Han r t harmonisk barn som faar nerhetsbehovet dekket paa en fin maate! Nordmenn burde ikke vere saa redd for nerhet! ← Ja ja - så lenge han vil det selv så. Sikkert populært hvis det kommer ut på skolen da. Antakelig en god idé å lage et barn til, så eldstemann kan få lov til å bli voksen? Men det er kanskje ikke så lett når guttungen sover i senga deres på tolvte året?
Gjest Svanhild Skrevet 6. august 2006 #26 Skrevet 6. august 2006 Hun sover også i sengen til mamma og pappa og bruker bleie på natta fordi hun ikke skal tisse ut sengen. Selv tror jeg hun gjør det med vilje siden hun bleie på seg (den er stort sett tørr.) ← Har bleie på seg fordi hun ikke skal tisse ut sengen.... har hun et sengevæter problem eller har hun bare alltid hatt på seg bleie i tilfelle hun skal tisse seg ut? Hva slags bleie bruker hun og tar hun den av og på selv?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #27 Skrevet 6. august 2006 Å ha en 11-åring i senga må jo ta fullstendig drepen på sexlivet?! Jeg tror moren din er lei av sex, og har beholdt ungen der på voldsom overtid som en barriere mot sin manns amorøse tilnærminger
Annie Skrevet 6. august 2006 #28 Skrevet 6. august 2006 Jeg ser ikke helt problemt med at barna sover i foreldrenes seng me foreldrene. Det finnes det mange veier [ oppdra barna sine paa! Guttungen vaar sover med oss foreldrene ennaa, og han er 12 aar. Han r t harmonisk barn som faar nerhetsbehovet dekket paa en fin maate! Nordmenn burde ikke vere saa redd for nerhet! ← Hvorfor i all verden sover en sønnen deres på 12 sammen med dere?????
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #29 Skrevet 7. august 2006 Jeg ser ikke helt problemt med at barna sover i foreldrenes seng me foreldrene. Det finnes det mange veier [ oppdra barna sine paa! Guttungen vaar sover med oss foreldrene ennaa, og han er 12 aar. Han r t harmonisk barn som faar nerhetsbehovet dekket paa en fin maate! Nordmenn burde ikke vere saa redd for nerhet! ← Hjelpes meg, han er da så gammel at han snart får våte drømmer osv Er det ikke på tide å klippe navlestrengen??
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #30 Skrevet 7. august 2006 (endret) på hodet... jeg kan tydeligvis fortsatt bli sjokkert av KG. Endret 7. august 2006 av Rosin
Mini_me Skrevet 8. august 2006 #31 Skrevet 8. august 2006 Dette med bleie på en 11 åring burde vel være en sak for helsesøster på skolen eller andre proffesjonelle....
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #32 Skrevet 8. august 2006 Dette med bleie på en 11 åring burde vel være en sak for helsesøster på skolen eller andre proffesjonelle.... ← Ikke hvis hun tisser i sengen og har behov for å ha bleie på seg om natten....
Tittelitt Skrevet 8. august 2006 #33 Skrevet 8. august 2006 Får jo bare håpe at dette er en spøk....?! Er det ikke det, er jeg atter en gang overrasket og en smule flau over hvor korttenkte voksne kan være . Vi skal jo liksom hjelpe barna våre slik at de får en god start. Slik at de med tiden kan takle livet sitt på egenhånd...
Trebarnsmor Skrevet 10. august 2006 #34 Skrevet 10. august 2006 Trodde sånt bare skjedde i USA jeg. Dette er jo ekstremt.
Scorpina Skrevet 10. august 2006 #35 Skrevet 10. august 2006 Ja herregud!! Dette kan grense til barnemishandling. Og ærlig talt - hvis noen mener dette er NORMAL barneoppdragelse ja da har man et par skruer løse. Lyset er på men ingen hjemme liksom.... 11åringen går fra bleier til bind liksom. Mor skal vel hjelpe til med å skifte på de også hæ....?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #36 Skrevet 10. august 2006 11åringen går fra bleier til bind liksom. Mor skal vel hjelpe til med å skifte på de også hæ....? ← Dersom jenta tisser i sengen trenger hun bleier, og da vil hun ikke gå fra bleier til bind som du sier. Hun vil da ha både bleier og bind helt naturlig ettersom hun vil ha behov for begge produktene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå