Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #1 Skrevet 4. januar 2003 hei. jeg liker veldig godt å sove når et er ganske varmt i rommet. når det er iskaldt får jeg skikkelig vondt i halsen om morgenen. det var jeg også selv om det er varmt. men bedre. det går over når jeg står opp. det er bare skikkelig vondt å puste å svelge for halsen. noen som vet hva dette er? kanskje litt rart.men skikkelig irriterende. klem fra meg
Gjest *Perser* Skrevet 5. januar 2003 #3 Skrevet 5. januar 2003 Det kan godt være at du snorker derfor du har vondt i halsen når du står opp!
@lfa Skrevet 5. januar 2003 #4 Skrevet 5. januar 2003 Jeg har samme problemet, og jeg snorker ikke altså... Bortsett fra at jeg foretrekker å sove i et kaldt rom, da... For min del hjelper det å finne en mellomting mellom kaldt og varmt. Men jeg må jo bare presisere at jeg ikke snorker, da...
nordinne Skrevet 5. januar 2003 #5 Skrevet 5. januar 2003 Det det kan være er at du sover med munnen oppe,også varmt rom kan være årsaken man blir ganske tørr i svelget,har ofte samme problem som det du beskriver.Røyker du?det gjør jeg og det kan jo å være en årsak.Det er ikke godt å våkne opp om morran med en verkende hals :x
LilleMy Skrevet 5. januar 2003 #6 Skrevet 5. januar 2003 Jeg har samme problemet, men jeg snorker ikke! Også sover jeg med en temp. på ca 15 grader på rommet. Men, jeg tror nok at det er noe bakterie i spyttet som gir vond morgen-hals, for gjennom dagen er jeg sånn typisk "vinter-snørrete". Jeg har alltid CuraMed på nattboret, og det lindrer i alle fall noe.... Jeg gleder meg til sommer og sol, jeg :D !
jordbær Skrevet 6. januar 2003 #7 Skrevet 6. januar 2003 Jeg får alltid vondt i halsen hvis jeg sover i et varmt rom! (desverre..*varmedyr*)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå