Gå til innhold

Vondt i knærne

Fremhevede innlegg

Skrevet

I sommer har jeg gått mye i høye hæler og sykla mye.

Begynner å merke det i knærne. Har gått over til flate sko, og prøver å ikke tråkke så tungt på sykkelen.

Men er liiiivredd for at jeg har pådratt meg noe permanent.

Kan det være tilfellet? Eller blir jeg helt bra igjen hvis jeg ikke belaster knærne et par uker?

Skal i bursdag til uka. Er det veldig dumt å gå i høyhelte sko selvom jeg har litt vondt?

Håper noen kan hjelpe meg! Er som sagt så redd for å ha pådratt meg permanent "tullete" knær..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke heller ha på deg LAVE, pene sko til bursdagen du skal i? Hva pokker er pointe med å gå i høyhælte sko hvis du får vondt i knærne..?! Vel nok "skal" man lide for skjønnheten men ikke for enhver pris vettu ;)

Vil anbefale deg å gå med lave og komfortable sko en stund fremover. Hvis smertene i knærne gir seg vet du jo indirekte hva plagene kan komme av. Ved å bruke høyhæla sko bruker man andre typer muskler og belastning av knær/legger/lår kontra lave sko.

Skrevet

Det kan jo vere du har fått betennelse, eller noe lignende overbelastnings skade. Begyndte du brått å sykle? Kanskje det vart en stor overgang for knærne. Vil anbefale deg å ta en tur til legen, eventuelt få noen betennelsesdempende tabletter. Og unngå høyhelte sko for en stund.

Skrevet

Trådstarter her..

Takk for svar! :)

Scorpina: Ja jeg kan jo gå i lave sko, er bare så forfengelig.. :rodme:

Siste gjest: Begynte å sykle forholdsvis brått. Også ble gira på sykkelen min ødelagt så bare det tyngste giret virka. Stod når jeg tråkka på sykkelen i ca en måned..

Skal få sjekket det hos legen.

Men vet noen om jeg kan ha pådratt meg noe permanent? Får helt vondt i magen av å tenke på det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...