Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 Jeg sliter skikkelig med sexlivet mitt for tiden, for det lukter noe av meg nedentil som gjør at jeg kvier meg for å ha sex... Jeg har vært hos lege og ble videresendt til gynekolog, men de fant ingenting!! De kommenterte at jeg hadde mye utflod bare... Men for det første så gjør det litt vondt å ha sex, jeg blir så sår etter kort tid. og det lukter sterkt av meg. jeg kjenner lukta med en gang jeg har sex, og da klarer jeg ikke å slappe av. Men når jeg har vært hos 2 leger... Lukta er bare en veldig sterk fittelukt liksom. Det har alltid lukta sånn av meg, men aldri så sterkt som dette. skikkelig lei meg jeg
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Tror faktisk du kna gjøre noe selv ved å unngå enkelte matvarer eller ved å spise enkelte matvarer. Jeg føler jeg lukter sterkt hvis jeg drikker mye kaffe. Jeg leste forresten et relatert tema om hvilke matvarer som påvirker menns smak/lukt av sæd. Jeg tror mye av det samme gjelder kvinner. Se om du kan google det!
Gjest Virvel Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Det du spiser setter definitivt smak og lukt på det som kommer ut igjen, ja. Mye krydder er for eksempel ikke så bra (jeg merket godt når eksen hadde spist kebab for å si det sånn ), men frukt, spesielt sitrus har jeg hørt, er fine greier.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Går ut fra at du ble sekket for bakteriell vagiose?
ZIBRA Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 VIVAG som nevnt ovan funker som bare den! Kjøpes på apotek. ( rart ikke gynekolog nevnte noe om det )
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #7 Skrevet 8. august 2006 Hvis ikke Vivag fungerer og legen(e) enda ikke vil gi deg noe mot dette så anbefaler jeg faktisk hvitløk i skjeden. Skrell en passe stor hvitløsbåt og del den i to. Knyt dette inn i et lag sterilt gasbind (la det være en remse som henger ned som tråden i en tampong slik at du ikke risikerer at den "forsvinner") og dytt langt opp i skjeden. Ha litt matolje på hvis du trenger fukt. La ligge over natten og gjenta 5-6 dager. Dette bør ta knekken på eventuelle infeksjoner og uhumskheter. Husk bare at du ikke bruker det aller tynneste gasbindet siden hvitløksflatene kan etse litt i skjeden ved for direkte kontakt. Hvis du har en partner så bruk kondom noen uker slik at han ikke smitter deg tilbake. Slike bakterier trives ikke så godt på penis og de vil antagelig dø av seg selv uten noen hjelp. Hvis ikke kan man kutte opp en hvitløsbåt og ha i litt olje slik at det blir hvitløksolje (la stå en stund) og så smøre penis morgen og kveld med hvitløksolje i 5-6 dager. Bruk ny olje og ny hvitløk hver dag. Fungerte fint for meg når jeg fikk noe merkelig som legene ikke fant ut av, men som jeg selv merket veldig godt på lukt og slikt. Nå er sexlivet på topp igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå