Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man finner gratis galleri til å ha på sin hjemmeside?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har Photoshop, så lager du et enkelt og fint galleri automatisk der.

(Web-gallery). Flere bildebehandligsprogrammer har slike funksjoner. Hvordan lager du siden forresten? HTML?

Skrevet
Hvis du har Photoshop, så lager du et enkelt og fint galleri automatisk der.

(Web-gallery). Flere bildebehandligsprogrammer har slike funksjoner. Hvordan lager du siden forresten? HTML?

Hei!

Har ikke fotoshop, lager hjemmesiden på en "mal" på internet.

Tenkte bare skulle lage en link til ei side med bilder feks..hvis du skjønner? :)

En der man gjerne kan lage overskrifter og klikke seg inn der og få opp masse bilder ang det temaet der.....

:sjenert:

Skrevet

Aha.. da skjønner jeg. Du trenger altså ikke å vise bildene på selve siden, men å linke til dem?

Da kan du f.eks bruke Photobucket. Det finnes masse slike tjenester. Mener at Eurofoto og flere andre fotokjeder også har slike lagringstjenester. Men den jeg har linket til fungerer veldig bra altså, til tross for at den ikke finnes på norsk.

Skrevet
Aha.. da skjønner jeg. Du trenger altså ikke å vise bildene på selve siden, men å linke til dem?

Da kan du f.eks bruke Photobucket. Det finnes masse slike tjenester. Mener at Eurofoto og flere andre fotokjeder også har slike lagringstjenester. Men den jeg har linket til fungerer veldig bra altså, til tross for at den ikke finnes på norsk.

Ahha,,,,tuuusen takk...skal prøve det:)

Takk for hjelpa. :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...