India Skrevet 5. august 2006 #1 Skrevet 5. august 2006 jeg begynte 4 dager siden med zoloft og esucos. pga depresjon og angst. når begynner man å merke forskjellen? lyst til å høre erfaringer om oppstart av antidepressive.. jeg hadde veldig angst første dagen med zoloft og tok derfor en esucos som er for angst og spenning. etter det har jeg brukt disse to ganger daglig..
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Da jeg begynte på efexor, merket jeg at jeg i en periode fikk mer angst. Helt plutselig kunne den komme, og jeg ble livredd, måtte komme meg hjem. Kunne kjøre på autopilot, uten å se noe, bare jeg kom meg hjem. Jeg fikk også frostrier kort tid etter dagens dose, var iskald. Og så ble jeg så trøtt! Så jeg måtte ta alt på kvelden. dette er de tingene jeg husker spesielt godt.. som bivirkninger. jeg kan egentlig ikke huske at jeg merket at de hjalp. Det eneste eg kunne legge merke til var at om jeg glemmer å ta så kan jeg blir rasende- hellt krakilsk !!! så på en eller annen måte må de jo hjelpe meg jeg prøvde å trappe ned alene en gang- det gikk ikke bra. fikk angst, ble psykotisk, og var livredd uten grunn. det hjalp å begynne igjen. så jeg kan egentlig ikke si noe om når jeg oppdagde virkningen. det kan ta tid tror jeg.
Gjest Sativa Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Esucos kjenner jeg ikke til, hva slags mediskament er det? Zoloft kan du regne med at virker etter en 2 - 3 uker. Bivirkningene er det som kommer først, og så kommer virknngen etter en stund. Dette går nokm fint :-)
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Jeg har prøvd to forskjellige, men jeg husker ikke hva de heter. Jeg tok bare en pille av hver, jeg fikk så kraftig hjertebank og besvimte, så det var ikke noe for meg, gitt....
India Skrevet 5. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2006 Esucos kjenner jeg ikke til, hva slags mediskament er det? Zoloft kan du regne med at virker etter en 2 - 3 uker. Bivirkningene er det som kommer først, og så kommer virknngen etter en stund. Dette går nokm fint :-) ← esucos er et slags beroligende. legen mente jeg kunne ta det for en liten periode,sikkert mens jeg venter på at zoloften skal virke. huff er fælt å tenke på at jeg må vente i flere uker før det virker. er så sliten,depressiv og svimmel.. svimmelheten er nok bivirkninger.. og den esucosen blir jeg sliten og trøtt av.. det som plager meg mest er nok svimmelheten og vonde tanker..
Gjest Sativa Skrevet 5. august 2006 #6 Skrevet 5. august 2006 esucos er et slags beroligende. legen mente jeg kunne ta det for en liten periode,sikkert mens jeg venter på at zoloften skal virke. huff er fælt å tenke på at jeg må vente i flere uker før det virker. er så sliten,depressiv og svimmel.. svimmelheten er nok bivirkninger.. og den esucosen blir jeg sliten og trøtt av.. det som plager meg mest er nok svimmelheten og vonde tanker.. ← Jeg vet, det er noe dritt rett og slett. Men husk at det går over da. Du slipper å ha det sånn for alltid vettu
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #7 Skrevet 6. august 2006 Det eneste jeg kan huske med Zoloft var at jeg fikk nattesvette. Utrolig ubehagelig. Hadde litt hodepine og masse småvondter hele tiden, men aldri noe veldig lammende. Det var grusomt da jeg sluttet på dem husker jeg. Mye verre enn å begynne. Svimmel, kvalm, hodepine hele tiden. Glad jeg ikke går på medisiner lenger egentlig. Føler meg mer som meg nå. Så det er vel verste bivirkning, at jeg ble følelsesflat. For meg er det bedre uten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå