Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 80c, men tror det er feil str. Vurderer derfor lalina, dog er redd for hvordan selve hjelpen og målingen foregår... Er en ganske sjenert person og liker ikke å vise meg, i alle fall ikke toppløs... Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det nytter iallefall ikke være sjenert hos Lalina!

Skrevet

tenkte meg også dit en gang.. finner aldri riktig strørrelse

Skrevet
Det nytter iallefall ikke være sjenert hos Lalina!

Ok, da vet jeg ikke om jeg tør å gå dit. Tror 75d ville vært mer riktig og det er jo umulig å finne hos hm og lindex da.

Gjest splæsj
Skrevet

Slapp av, det går så fint så. Ja, hun ser deg i bh-en, men hun er veldig flink, og du føler deg ikke sjenert i det hele tatt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Slapp av, det går så fint så. Ja, hun ser deg i bh-en, men hun er veldig flink, og du føler deg ikke sjenert i det hele tatt.

Altså, hun kom inn i prøverommet mitt uten å spørre om jeg var påkledd, og det var jeg altså ikke, hun ble også stående og vente der inne mens jeg skiftet til en annen bh....

Jeg følte meg faktisk relativt ubekvem og overkjørt da jeg var der. Hun ville liksom ikke godta at jeg ikke liker bestemorbh'er som dekker hele brystet. (jeg er da 25 år! :forvirret: )

Jeg prøvde et tyvetalls bh'er og endte opp med en som jeg er veldig glad i.

Jeg gikk fra 80C/80D til 75 FF :overrasket:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet (endret)

Jeg har vært der maange ganger, og de har aldri sett meg toppløs.

Uansett; De ser sikkert hundrevis av pupper i måneden. Det er vel absolutt ingen grunn til at de skulle finne dine så interessante?

Ville absolutt ta turen; det er det verdt. Finn deg en ordentlig BH, og lev lykkelig resten av dine dager ;)

Men helt seriøst; Det er ikke flaut å være der. Jeg har vært der med en venninne av meg som er kjempesjenert, og knapt nok tørr vise seg for kjærsten, og hun tødde opp der. Stikk ihvertfall innom og prøv

Endret av Cosmic Girl
Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Altså, hun kom inn i prøverommet mitt uten å spørre om jeg var påkledd, og det var jeg altså ikke, hun ble også stående og vente der inne mens jeg skiftet til en annen bh....

Jeg følte meg faktisk relativt ubekvem og overkjørt da jeg var der.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har vært der rundt 30 ganger, og hver gang bedt om hjelp. Jeg har aldri opplevd at hun har kommet busende inn på prøverommet uten å høre først.

Jeg er enig i at hun kan gi deg følelsen av å bli overkjørt, men det er kun fordi hun kan det, og du ikke. Hun er veldig opptatt av at man skal finne den BH'en som passer best.

Jeg synes hun er kjempeflink, og er en skikkelig Laline-Fan!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Joda det er greit å få seg en skikkelig bh. men det er faktisk ikke alle som liker den type behandling.

Jeg synes det er dumt at de har et så lite lokale, og at hun var alene i butikken. Det var veldig lang kø selv om jeg var der midt på dagen i en ukedag.

Jeg følte meg iallefall veldig overkjørt av hennes personlige meninger, og det var et problem at hun var så opptatt. Men nå har jeg funnet størrelsen min og vet hva jeg skal se etter i andre butikker, så jeg kommer nok ikke til å presse meg inn i butikken hennes med det første.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har vært der rundt 30 ganger, og hver gang bedt om hjelp.  Jeg har aldri opplevd at hun har kommet busende inn på prøverommet uten å høre først. 

Jeg er enig i at hun kan gi deg følelsen av å bli overkjørt, men det er kun fordi hun kan det, og du ikke.  Hun er veldig opptatt av at man skal finne den BH'en som passer best.

Jeg synes hun er kjempeflink, og er en skikkelig Laline-Fan!!

Det er vel ikke riktig at hun skal fortelle meg hva slags mønstre/farger og utforming jeg skal like vel?

Hun digger jo at de digre blondegreiene med massevis av farger synes over en topp. Det synes jeg ser jævlig tacky ut. Hun hadde dessuten et realtivt dårlig utvalg for de som ønsker forede skåler, og bh'er som ikke synes i utringning selv om man har størrelse E++

Gjest Cosmic Girl
Skrevet (endret)
Det er vel ikke riktig at hun skal fortelle meg hva slags mønstre/farger og utforming jeg skal like vel?

Hun hadde dessuten et realtivt dårlig utvalg for de som ønsker forede skåler, og bh'er som ikke synes i utringning selv om man har størrelse E++

Enig i at hun har hatt dårlig utvalg for spes bh'er som kan brukes i dype utringninger uten å synes, men jeg synes det har blitt bedre nå som hun bla fører Freya.

Liker butikken bedre etter at hun flyttet til Ullevålsveien, og sist jeg var der for ca 1 måneds tid siden, var de 3 på jobb. Har ikke opplevd det siste halve året at hun er alene på jobb. Helt klart en forbedring, for det har vært irriterende at alt tar så mye lengre tid når hun er alene på jobb med mange kunder!

Og jeg mener selvfølgelig ikke at hun skal fortelle deg hva du skal like, det ville vært for dumt. Men jeg kjenner meg fortsatt ikke igjen i situasjonen du beskriver!

Når jeg kommer inn og sier størrelsen min (som er 70FF hos Lalina), får jeg 10-15 BH'er som jeg tar med på prøverommet. Enkelte av disse er BH'er jeg aldri prøver fordi de er virkelig stygge (sånne som hun liker?), men da bare leverer jeg de tilbake og får nye jeg prøver.

Endret av Cosmic Girl
Skrevet

hvor ligger det, og hva er ca prisen for en bh?

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Det ligger i Ullevålsveien 10, rett ved Akersbakken.

Tror du kan få en BH for alt fra 300-1200. Når du finner størrelsen din, får du en drøss med BH'er du kan ta med inn på prøverommet. Det står stort sett pris på de, så kan du vrake ut de dyreste før du prøver de.

Skrevet

hvordan finner hun riktig strørrelse og slikt, tar hun eller ser hun? greit å vite..

Skrevet

Hun spør deg først hvilken størrelse du tror du er... Dette er som regel ikke riktig :ler: , og det ser hun i så fall lett.... Hun kjenner ikke på deg. Det trenger du ikke være redd for. Det kan derimot være at hun drar litt i stopper når du har prøvd bh'en på.

Hvis noen er veldig sjenerte og gruer seg til dette (noe som er helt unødvendig), så synes jeg dere bør si ifra til henne når dere kommer. Dere vil helt sikkert møte forståelse. Og husk å oppsøke butikken når det er få andre kunder der. Tidlig en ukedag f.eks.

Lykke til. Og husk at belønningen er utrolig bra :sjarmor:

Skrevet

*gleder meg til å finne en bh som faktisk passer*

Skrevet

Hun digger jo at de digre blondegreiene med massevis av farger synes over en topp. Det synes jeg ser jævlig tacky ut. Hun hadde dessuten et realtivt dårlig utvalg for de som ønsker forede skåler, og bh'er som ikke synes i utringning selv om man har størrelse E++

Hmmm, nesten alle bh'ene jeg har fått anbefalt og kjøpt hos LaLina er ensfargede og uten blonder. Spør etter Freyas halvcup uten sømmer og blonder. Perfekt passform. Ikke så spennende, men den ser ikke kjærring ut, og så synes den ikke under genseren :)

Og så må folk med store bryster huske at det for oss finnes begrensninger med tanke på utringning, hvor tynne stroppene kan bli etc. Skal bh'en sitte bra kan den ikke ha for dyp utringning, den kan ikke ha supertynne stropper, den kan ikke ha en hekte i ryggen osv. Tror du skal lete lenge etter en modell som har dypere utringning for store størrelser enn det du finner hos LaLina.

Og hva skal du med padding når du er E+?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke snakk om padding, det er snakk om tykkere fronter enn tynne blondebh'er. Det styggeste jeg ser er brystvorter som tyter ut av klærne til folk, og jeg liker heller ikke den oppmerksomheten jeg får når jeg har hatt det selv.

Jeg endte opp med en Freya, men hun hadde jo bare 1 farge i min størrelse så da ble det en rosa. Hun sa hun skulle få inn flere utover høsten så da skal jeg kjøpe det.

Men hun tok faktisk tak i begge puppene mine og "plasserte" de riktig i bh'en! :overrasket: Sånt gjør man faktisk ikke med folk man ikke kjenner! :forvirret: Hun kunne da heller bedt meg om å gjøre det selv! Litt sosial intelligens burde man iallefall ha når man selger slike personlige varer...

Skrevet
Men hun tok faktisk tak i begge puppene mine og "plasserte" de riktig i bh'en! :overrasket:  Sånt gjør man faktisk ikke med folk man ikke kjenner! :forvirret:  Hun kunne da heller bedt meg om å gjøre det selv! Litt sosial intelligens burde man iallefall ha når man selger slike personlige varer...

Oi :overrasket: Det var ikke bra nei! Det hadde ikke jeg likt heller!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Men hun tok faktisk tak i begge puppene mine og "plasserte" de riktig i bh'en! :overrasket:  Sånt gjør man faktisk ikke med folk man ikke kjenner! :forvirret:  Hun kunne da heller bedt meg om å gjøre det selv!

Uff, det hadde nok jeg også reagert litt på. Enig i at hun kunne bedt deg gjøre det selv. For henne blir kanskje pupper så naturlig at hun ikke tenker noe på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...