Gå til innhold

Spådom

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Er det noen som har blitt spådd her???

Noen som vet hvordan man kan spå seg selv uten tarotkort??? Og f. eks. når eller om graviditet vil intreffe..?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har blitt spådd mange ganger . Har vært hos healer som også er synsk og har kjøpt med pendel som jeg kan spå meg selv og andre med. Dette trengs litt trening med og man må se litt mellom fingra hva pendelen svarer, for du kan bevisst/ubevisst styre litt selv hvilke svar som kommer. Men da må det øves på å tenke på noe annet enn det man spør om. Skal bli gravid innen februar hvis spådommen stemmer om meg :klappe:

Mye har stemt med med hittil (29år er jeg) og mye gjenstår å se om det stemmer.

En pendel kan du enten kjøpe på messer ol ( de er av bergkrystall) eller som jeg brukte før, bruk en ring du er glad i med en sytråd i.

Er du interessert i mer info om hvordan du kan bruke den f.eks??

Skrevet
Hei,

Jeg har blitt spådd mange ganger . Har vært hos healer som også er synsk og har kjøpt med pendel som jeg kan spå meg selv og andre med. Dette trengs litt trening med og man må se litt mellom fingra hva pendelen svarer, for du kan bevisst/ubevisst styre litt selv hvilke svar som kommer. Men da må det øves på å tenke på noe annet enn det man spør om. Skal bli gravid innen februar hvis spådommen stemmer om meg :klappe:

Mye har stemt med med hittil (29år er jeg) og mye gjenstår å se om det stemmer.

En pendel kan du enten kjøpe på messer ol ( de er av bergkrystall) eller som jeg brukte før, bruk en ring du er glad i med en sytråd i.

Hehehe, pendel ja :P Det der lærte jeg i donnal da jeg var liten! Hvis du holdærn i hånna og tenker på en sirkel, så bevegr den seg i en sirkel. Hvis du tenker på en strek, så beveger den seg fram og tilbake i en strek. Jeg tror på spådom og sånt, men akkurat det med pendler og sånt er jeg ganske sikker på at bare er piss, pga at den bare viser det man vil selv.

Skrevet
Hehehe, pendel ja :P Det der lærte jeg i donnal da jeg var liten! Hvis du holdærn i hånna og tenker på en sirkel, så bevegr den seg i en sirkel. Hvis du tenker på en strek, så beveger den seg fram og tilbake i en strek. Jeg tror på spådom og sånt, men akkurat det med pendler og sånt er jeg ganske sikker på at bare er piss, pga at den bare viser det man vil selv.

Meninger om den saken er ulike. Hvis jeg tror på pendeln så må ikke du fortelle meg at det bare er piss :sur:

Gjest Virvel
Skrevet

Du kan bruke nesten hva som helst som pendel egentlig, poenget er visstnok at underbevisstheten din allerede "vet" svarene på spørsmålene du stiller, og lar hånden din bevege pendelen i "ja"- eller "nei"-bevegelser. For å finne ut hva som er ja/nei må du stille noen sikre kontrollspørsmål og se hvordan pendelen beveger seg. Det er ulike måter å holde pendelen på, jeg har pleid å holde den i høyre hånd og la den dingle over venstre håndflate. Kontrollspørsmålene kan være av typen "Er fruktfatet på bordet jeg sitter ved blått?" osv. Vær så spesifikk som mulig - "Er fatet blått?" er for eksempel et dårlig spørsmål.

(Tror ikke noe større på dette selv, men det er jo morsomt, da.)

For øvrig kan en vanlig kortstokk fint brukes på samme måte som tarot, men det krever litt øvelse, du må jo vite hva kortene står for og hvordan du skal tolke dem.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Du kan bruke nesten hva som helst som pendel egentlig, poenget er visstnok at underbevisstheten din allerede "vet" svarene på spørsmålene du stiller, og lar hånden din bevege pendelen i "ja"- eller "nei"-bevegelser. 

Men hvilke bevegelser er ja, og hvilke er nei??? Hva for eksempel kan jeg bruke som pendel???

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Hei!

Ja, er veldig interessert i hvordan de brukes...

Skrevet
Hei!

Ja, er veldig interessert i hvordan de brukes...

Den brukes ved at du holder tråden så ringen/pendelen henger mot et bord,hånden din osv. La den være helt i ro. Spør så"vis meg tegnet på ja". Den vil så bevege seg i sirkel, vannrett eller loddrett, på skrå osv. Spør så "vis meg tegnet på nei". Den beveger seg så i en annen retning enn ja. Spør så "vis meg tegnet på kanskje". Husk disse bevegelsene for hva de betyr. ( Du må alltid starte med dette hvis du har lagt penden vekk og spør en annen gang. Tegnene kan bety forskjelligt for hver gang.)

La pendelen være i ro mellom hvert svar den skal vise deg. Test om den svarer rigtig ved å ta tester. Feks: Er jorden flat?? er håret mitt blått? (opplagte spørsmål). Husk å spørre spørsmål som det kan svares ja eller nei på. Ellers klarer ikke pendelen å svare. Prøv å tenke på litt nøytrale ting mens du venter på svar, ellers kan du være lettere med å påvirke spørsmålene.

Lykke til :)

Gjest Virvel
Skrevet
Men hvilke bevegelser er ja, og hvilke er nei??? Hva for eksempel kan jeg bruke som pendel???

Det er jo det du finner ut ved å stille kontrollspørsmålene... Og du kan som sagt bruke nesten hva som helst som pendel, eneste "krav" er at det må være passe langt og passe symmetrisk, f.eks. et halskjede med anheng på eller en snor med en mynt i enden (genialt det der med hull i kronestykkene :ler: ). For meg pleier en sirkelbevegelse å bety ja, mens en rettlinjet bevegelse er nei.

Skrevet
Meninger om den saken er ulike. Hvis jeg tror på pendeln så må ikke du fortelle meg at det bare er piss :sur:

Jeg sa at jeg syns det bare er piss... Du får lov til å syns akkurat hva du vil! :)

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Lykke til :)

Takk for det utfyllende svaret. Du forklarer bra!!! Takk igjen. Jeg skal prøve når jeg har lagt barnet jeg passer!!!

Skrevet

Jeg fikk en gang høre av ei litt ustabil men skremmende klarsynt dame at jeg måtte være obs under mitt første svangerskap fordi noe kom til å skje.. Men det skulle gå bra. Øh takk og æææh liksom. Jeg hadde ikke bedt om å bli spådd, og var bare 14 år. Synes den der er skummel enda, kommer til å stresse som fy hvis jeg blir gravid. Hvilket IKKE kommer til å skje med det første..

Skrevet

Altså. hvis du vil bli gravid så er det jo bare å gå for det. Hvis du ikke vil bli garvid så tar du P-pillene dine og bruker kondom, simple as that!

å bli gravid er det kun DU som er herre over. Hvis det er slik at du tror på nissen, spåkjærringer, tarotkort og astrologi så er du kanskje ikke moden nok til å bli mor?

men hvis det nå er slik at du går til spåkjærring så be henne om de riktige lotto tallene for det neste året og PM de til meg.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Altså. hvis du vil bli gravid så er det jo bare å gå for det. Hvis du ikke vil bli garvid så tar du P-pillene dine og bruker kondom, simple as that!

å bli gravid er det kun DU som er herre over. Hvis det er slik at du tror på nissen, spåkjærringer, tarotkort og astrologi så er du kanskje ikke moden nok til å bli mor?

men hvis det nå er slik at du går til spåkjærring så be henne om de riktige lotto tallene for det neste året og PM de til meg.

Har du tenkt på at det kanskje er en grunn til at jeg er spent på om man kan se det på spådom?? Jag har ikke klart å lage et barn ennå. Man tyr til det meste når man er fortvilet!!!

Men tusen takk for et sånt FRYKTELIG hyggelig svar. Takk skal du ha. :frustrert:

Skrevet
Har du tenkt på at det kanskje er en grunn til at jeg er spent på om man kan se det på spådom?? Jag har ikke klart å lage et barn ennå. Man tyr til det meste når man er fortvilet!!!

Men tusen takk for et sånt FRYKTELIG hyggelig svar. Takk skal du ha.  :frustrert:

Hva med å gå til en lege? det finnes leger som er eksperter på barneløshet, de fleste spåkoner er vel bare eksperter på å ta pengene til lettlurte mennesker.

Det var ikke meningen å være krass, men har du lekasje på badet så går du ikke til en healer, du får tak i en rørlegger osv...

Det er greit å "tro" på spådommer sånn for moroskyld, men når det kommer til liv og helse så oppsøker man kvalifisert personell.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Hva med å gå til en lege? det finnes leger som er eksperter på barneløshet, de fleste spåkoner er vel bare eksperter på å ta pengene til lettlurte mennesker.

Det var ikke meningen å være krass, men har du lekasje på badet så går du ikke til en healer, du får tak i en rørlegger osv...

Det er greit å "tro" på spådommer sånn for moroskyld, men når det kommer til liv og helse så oppsøker man kvalifisert personell.

Jeg har vært hos legen, og de sier at alt er i orden. Jeg ville prøve det for morro skyld. Og jeg skal ikke gå til noen spåkone. Det har det aldri vært snakk om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...