Gå til innhold

trenger ide til middag i dag.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Kom akkurat på at i dag kommer vi så seint hjem at å lage pizza er helt uaktuelt.

Trenger ideer til noe som er kjapt og lage, og ikke er for tungt, siden det blir mat først i halv ti -ti tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyllingsalat med baguetter til, omelett, vårruller med ris og søt chilisaus, pitabrød fylt med kjøtt (f.eks. grillet kylling, stekte biffstrimler e.l.) grønnsaker og en god dressing/saus, gratinert blomkål og/eller brokkoli med stekt bacon til, spaghetti carbonara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

åhhh skulle gjerne lagd omelett, hadde bare sambo spist egg annet enn når de er kamuflert i sjokoladekake...

Tror jeg ender opp med noe pasta greier, har en pakke frossen spinat hjemme og litt saga ost, hvis jeg kjøper en boks valnøtter og baguetter tror jeg det er i havn.

Takk for tips, skal ikke hjem riktig ennå så det er fortsatt mulig å komme med tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist fullkornsspaghetti med ruccola og kalamataoliven i tomatsaus med hvitløk og chili + litt smuldret chèvre på toppen.

Det tar like lang tid å lage som det tar å koke pastaen, og er ypperlig lett mat i varmen. :)

Endret av piaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...