Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Kom akkurat på at i dag kommer vi så seint hjem at å lage pizza er helt uaktuelt. Trenger ideer til noe som er kjapt og lage, og ikke er for tungt, siden det blir mat først i halv ti -ti tida.
Arkana Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Kyllingsalat med baguetter til, omelett, vårruller med ris og søt chilisaus, pitabrød fylt med kjøtt (f.eks. grillet kylling, stekte biffstrimler e.l.) grønnsaker og en god dressing/saus, gratinert blomkål og/eller brokkoli med stekt bacon til, spaghetti carbonara.
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 åhhh skulle gjerne lagd omelett, hadde bare sambo spist egg annet enn når de er kamuflert i sjokoladekake... Tror jeg ender opp med noe pasta greier, har en pakke frossen spinat hjemme og litt saga ost, hvis jeg kjøper en boks valnøtter og baguetter tror jeg det er i havn. Takk for tips, skal ikke hjem riktig ennå så det er fortsatt mulig å komme med tips.
Gjest piaf Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 (endret) Vi har spist fullkornsspaghetti med ruccola og kalamataoliven i tomatsaus med hvitløk og chili + litt smuldret chèvre på toppen. Det tar like lang tid å lage som det tar å koke pastaen, og er ypperlig lett mat i varmen. Endret 4. august 2006 av piaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå