Gå til innhold

trenger ide til middag i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kom akkurat på at i dag kommer vi så seint hjem at å lage pizza er helt uaktuelt.

Trenger ideer til noe som er kjapt og lage, og ikke er for tungt, siden det blir mat først i halv ti -ti tida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingsalat med baguetter til, omelett, vårruller med ris og søt chilisaus, pitabrød fylt med kjøtt (f.eks. grillet kylling, stekte biffstrimler e.l.) grønnsaker og en god dressing/saus, gratinert blomkål og/eller brokkoli med stekt bacon til, spaghetti carbonara.

Gjest gjest1
Skrevet

åhhh skulle gjerne lagd omelett, hadde bare sambo spist egg annet enn når de er kamuflert i sjokoladekake...

Tror jeg ender opp med noe pasta greier, har en pakke frossen spinat hjemme og litt saga ost, hvis jeg kjøper en boks valnøtter og baguetter tror jeg det er i havn.

Takk for tips, skal ikke hjem riktig ennå så det er fortsatt mulig å komme med tips.

Skrevet (endret)

Vi har spist fullkornsspaghetti med ruccola og kalamataoliven i tomatsaus med hvitløk og chili + litt smuldret chèvre på toppen.

Det tar like lang tid å lage som det tar å koke pastaen, og er ypperlig lett mat i varmen. :)

Endret av piaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...