Gå til innhold

Kjæresten min elsker analsex

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget nå
Skrevet

Jeg må nesten be om litt råd her. Kjæresten min, som jeg har vært sammen med i tre år og som jeg elsker over alt på jord, elsker analsex. Men tingen er at jeg selv HATER det! :sur: Det er både vondt, ubehagelig, slitsomt og ekkelt, og jeg synes liksom "analområdet" er privat. Allikevel gjør jeg det for at han skal bli glad og fornøyd (selv om jeg selvsagt sier ifra når det er vondt osv).

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å få ham til å forstå at jeg IKKE liker det? Jeg synes ikke det er deilig i det hele tatt, bare brysomt. Jeg har forsøkt å fortelle ham hva jeg føler om analsex, men han vil liksom ikke høre...

Trenger tips! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Du forteller en ting, men gjør noe annet i praksis.

Her må du være helt tydelig på at dette ikke er ok for deg. Både verbalt og i handling.

Man skal ikke gjøre noe som byr en i mot når det gjelder sex. Uansett hva motparten måtte mene og tro. Her er det snakk om respekt.

Gjest gjest1
Skrevet

Jepp.

Ta en prat med han, fortell at du ikke liker det i det hele tatt.

Bare si det rett ut at du virkelig ikke liker det, og ikke gjør det mer, om han prøver seg (vet gutter har en tendens til å prøve seg likevel, hehe...) så sier du klart ifra at du ikke liker det, og ikke gjør det.

Så må han bare respektere deg, og slutte med det.

Er ikke så vanskelig, og han skjønner det nok om du sier helt klart NEI! :)

Skrevet

forklar ham også at eneste grunnen til at du til nå har gjort det, er fordi du vil gjøre ham glad, IKKE fordi du liker det selv men prøver å si at du ikke liker det.

gjør det så klart som overhode mulig, og dersom du faktisk ikke vil ha analsex, så si nei hver gang han prøver.

dersom han ikke blir glad seksuellt uten analsex, så bør han kanskje gå litt i seg selv å kjenne etter om det ikke er andre ting som kan tilfredsstille ham.

og du bør definitivt slutte å gjøre ting du HATER.

hate er ett rimelig sterkt uttrykk, og det bør være rimelig sterke følelser mot analsex du har, og det skal du faktisk høre på.

greit nok at du kanskje gleder ham, men du kan ende med å ødelegge din egen respekt for deg selv og din seksualitet, det vil verken du eller han, for da blir det kanskje lite av alt. ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kan bare skrive under på det de andre sier her og tilføye at du må prate om dette i en ikke-sexuell situasjon først. Deretter når/hvis han prøver seg må du bare si "nei". Etter et par ganger gir han seg garantert.

Skrevet (endret)

---

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

spør først om du kan stikke en våt finger inn i han, liker han det, putt inn en til, og en til...det er jo greit det...så vet han åssen du har det.

Skrevet

Hvis han er glad i deg og bryr seg om deg, bør han respektere det. Bare stå på ditt! :Nikke:

Skrevet

Det er ikke rart om det er vondt for deg med analsex heller siden du ikke har lyst til å ha det, så spenner du nok musklene der ubevist.

Nei, du må nok ta en prat med kjæresten din. Man skal ikke gjøre noe som byr en imot.

Skrevet

Blir litt lei meg når jeg leser om slike jenter. blir velllllllldig uvel når jeg hører: må ha analsex for at han skal like meg osv. osv.Vær så snill og ikke si at du må pga. han. hvis du ikke har mere styrke enn det, så slå opp og kjøp deg en hamster i stedet.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, enig med siste gjest. Slå opp framfor å bruke kommunikasjon.

Det virker som dere mangler det iallfall? Når du sitter og sier at det gjør vondt og likevel blir rævkjørt (i mangel på bedre ord). Jeg ville kanskje strukket meg så langt som å si at jeg ikke orket å leve i et forhold hvor jeg måtte slippe han til i hull jeg ikke ville for å gjøre han glad. Da kan han velge. Anusen din eller deg :)

Men det er ikke alltid nødvendig å være så drastisk heller, da. Har du fortalt han hvor vondt det egentlig er?

Gjest Malina
Skrevet
Jeg må nesten be om litt råd her. Kjæresten min, som jeg har vært sammen med i tre år og som jeg elsker over alt på jord, elsker analsex. Men tingen er at jeg selv HATER det! :sur:  Det er både vondt, ubehagelig, slitsomt og ekkelt, og jeg synes liksom "analområdet" er privat. Allikevel gjør jeg det for at han skal bli glad og fornøyd (selv om jeg selvsagt sier ifra når det er vondt osv).

Det er jo egentlig ikke rart at han foreslår det flere ganger når du er med på det. Hvis du ikke vil, må du fortelle det, ikke tenke at han må skjønne det. Bare forklare hvordan det er,som du skriver her inne- du synes det er ubehagelig, vondt, ekkelt osv. Som en annen skrev; det er DIN kropp og man skal IKKE gjøre noen man ikke vil.

Lykke til!

Skrevet

Min type liker det også, han maser så sykt mye, og jeg sier alltid nei.

Men jeg aldri tenkt at han liker meg mindre av den grunn.

Han har bare fått "lov" en gang, da jeg hadde drukket så mye :rodme: at jeg merket ikke noe før han var igang, og lot ham bare fullføre...men det var ikke noe godt

Gjest TammyDelfina
Skrevet

Kjenner meg igjen i innlegget ditt ja... jeg hadde en x som var helt besatt av analsex. Jeg derimot likte det ikke noe særlig. Jeg sikkert kunne likt det, men han var for hardfør og ga mye blaffen i om det var vont for meg. Tilslutt begynte jeg å si nei, og da påsto han at han ikke kunne ha et forhold til meg visst han ikke fikk analsex med meg. Han da spurte om han kunne få finne seg ei anna jente som han kunne ha analsex med, sånn på sia. :frustrert: Herregud! Si "NEI" og aksepterer han ikke det så drit i hele fyren.

Skrevet

...har vært sammen med i tre år og som jeg elsker over alt på jord, elsker analsex. Men tingen er at jeg selv HATER det! Det er både vondt, ubehagelig, slitsomt og ekkelt, og jeg synes liksom "analområdet" er privat. Allikevel gjør jeg det for at han skal bli glad og fornøyd (selv om jeg selvsagt sier ifra når det er vondt osv).

----

Dette må være en fleip?

Du er sammen med en fyr i 3 år og "elsker han over alt på jord", men klarer ikke å si nei, og bli repspektert for det ?!

Nei, dette blir for dumt...

I løpet av disse tre årene har du ikke klart å overbevise han om at du synes det er ubehagelig ?

Enten det, eller så er fyren en tosk.

Skjønner han ikke at nei er nei ?

Godt mulig han gir F, men da er nok ikke følelsene dine de samme hos han.

Han ytnytter deg for alt du er verdt.

Gi han et ultimatum. Enten repekterer han deg, og holder seg unna bakenden, eller så pælmer du han ut døra.

Hvis du klarer _det_ da...

Gjest gjest1
Skrevet

Min eks var akkurat slikt. Han maste om analsex hele tiden. Når vi hadde diskusjoner om forholdet vårt, mente han at vi hadde alt for lite analsex og det måtte det blir mer av... grr! Jeg prøvde å si at han ikke kunne kreve at vi skulle ha analsex for jeg mener det ikke er helt det samme som vanlig sex. Teit forklart. Men jeg tviler på det er mange som går inn for å ha sex som gjør vondt og som du gruer deg til...

Jeg sa han kunne komme tilbake når han hadde stukket en stor dildo opp i seg selv :sjarmor:

Si nei og vær konsekvent!

Skrevet
Min eks var akkurat slikt.

Jeg sa han kunne komme tilbake når han hadde stukket en stor dildo opp i seg selv  :sjarmor:

Si nei og vær konsekvent!

Han kom ikke tilbake nei...

Jeg forstår bare ikke fasinasjonen jeg :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet
Han kom ikke tilbake nei...

Jeg forstår bare ikke fasinasjonen jeg :tristbla:

Joda, han innså at det ikke ble noe særlig mer av det. Jeg skjønner heller ikke fasinasjonen, utenom at det er mye trangere enn nr 1.

Skrevet
Jeg forstår bare ikke fasinasjonen jeg

Det tror jeg ikke så mange menn forstår heller. La det for all del ikke bli en allmen oppfattelse at ALLE menn bare MÅ ha analsex. Tullball.

Jeg vil gjerne se _en_ seriøs undersøkelse som understøtter dette.

For meg, og mange av mine kamerater er dette helt utelukket. Hvorfor i all verden skal man plugge dame i stumpen når det finnes så mange andre, mindre grisette og omstendelige, alternativer ?

Si hversågod hvis du liker det, si nei med god samvitighet hvis du ikke liker det. En mann som ikke respekterer det, er ikke noe å spare på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...