Gå til innhold

25 sivile libanesere drept av bomber idag


Far til 2

Anbefalte innlegg

Og Israel fortsetter sin utrenskning ufortrødent videre med å drepe alle som beveger seg utendørs eller innendørs.

I dag ble 25 bønder drept nær den Syriske grensen

Det eneste "ulovlige" de gjorde var å laste grønnsaker på en bil.

Nå må Israel slutte å tro at alle er Hizbollah soldater om "de løfter på noe nær en lastebil". Nå er Israelerene så nervøse at de heller bør trekke seg ut av Libanon (egentlig skulle de aldri vært der).

Avgjørelsene om å legge Libanon i grus uavhengig av hvor mange sivile som blir drept er tydligvis ikke noe problem for det fredselskende Libanon.

Jeg vet mange her inne nå begynner å bli lei krigen og slutter å lese innleggene. Men jeg håper ikke de handlingene Israel gjør blir glemt med det første.

Etter å ha snakket med menesker jeg har truffet i butikken eller andre steder menesker samles synes det som om 90% av befolkningen er sjokkert over Israels overreaksjon på de 2 kidnappede soldatene. Hadde noen andre gjort noe tilsvarende i et vestlig land ville det ikke vært mulig for dette landet å oppnå tillit på mange, mange år. Dette ser vi bl.a. mht frt gamle Jugoslavia.

Israel må derefor regne med å ha tapt det lille de hadde av anseelse for tiår fremover.

Endret av Far til 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...