snagglepusnos Skrevet 11. august 2006 #21 Skrevet 11. august 2006 Åh, er det den i Konows gate, som jeg leste om her forleden at serverer landets, eller iallefall Oslos, største burgere, med masse godt stæsj i? Så sinnsykt digg ut!! ← Ja, tror det er der den ligger. Har aldri smakt burgerne der,bare pizzaen dems. men all maten der er billig,de har masse forskjellig anbefales på det sterkeste! :D
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #22 Skrevet 11. august 2006 Hvordan i all verden kan Peppes Pizza få flere stemmer enn Dolly Dimples? :klø: Det er kanskje fordi Peppes geografisk sett når ut til flere folk enn Dolly? ← Dolly har Pepsi, Peppes har cola (og røyk). Derfor blir det lett for meg å velge Peppes av de to. Men favoritten er Mr. Pizza
Bobeline Skrevet 11. august 2006 #23 Skrevet 11. august 2006 Liker Peppes best, men når jeg er i Oslo blir det til at vi vanligvis velger Dolly siden de har gratis parkering og bedre plass til bilene. (hvis noen vet om Peppes med gratis parkering, så vil jeg gjerne høre fra dere)
Lilith Skrevet 11. august 2006 #24 Skrevet 11. august 2006 Peppes! Jeg synes Dolly Dimples har direkte vond pizza. De andre har jeg ikke erfaring med ...
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #25 Skrevet 11. august 2006 Liker agentlig både peppes og dolly dimples. Har heldigvis fått begge til Kongsberg nå også. Men beste pizza i byen er på Barolo. Der er det italienske pizzaer, den med kylling og creme fraishe er helt fantastisk. Ellers har jeg også veldig sansen for Jonas B. Gundersen. Dessverre er ikke min kjære helt enig der... Pizzanini har jeg ikke vært på på mange år. Ligger litt langt unna. Men minnes det var god pizza
Lenemor Skrevet 11. august 2006 #26 Skrevet 11. august 2006 Pizzanini! Nå har Dolly Dimples kommet til byen og. Skal sjekke den ut før jeg uttaler meg om den!
Gjest Yoghurt Skrevet 11. august 2006 #27 Skrevet 11. august 2006 Har ikke vært og spist på alle av disse så det blir litt 'feigt' å svare, men er veldig glad i to av Dollys vegetar pizzaer! Dog er jeg sint fordi de brukte å ha den beste vegetar pizzaen jeg noen gang har smakt også fjerna de den fra menyen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå