Gå til innhold

Pizzarestauranter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilken dere her foretrekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min favoritt blant pizzarestauranter er Pizzabakeren... Men det er mest for take-away. Hvis jeg skal sitte i restauranten trives jeg på Dolly Dimple's eller Peppes Pizza.

De andre har jeg for øvrig aldri hørt om...

Endret av iselin22
Skrevet

Eh - ingen av disse i hvert fall! Liker egentlig bare italiensk pizza, mine favoritter i Oslo er Pizza da Mimmo på Frogner, Arte Pazza på St. Hanshaugen, Casa Mia på St. Hanshaugen, for takeaway er også Flat Mat på Majorstuen og Plutselig på St. Hanshaugen brukbare.

Skrevet

Kan stille meg bak alt Elze sier, men i tillegg syns jeg La Såda på Majorstua er god. Den absolutte favoritten er nok mimmo.

Skrevet

Peppes er bra! Hvitløksbrøa er spesielt gode ;)

Skrevet

Når vi bestiller pizza så blir det som oftest Dolly det går i hos oss. Liker i grunn enten dolly eller peppes best, men når peppes ikke gidder å kjøre opp dit vi bor så blir det dolly...

Men den aller beste pizzaen er faktisk en kebabpizza kjøpt på en lokal kebabsjappe...

Skrevet

digger pizzamix jeg,den ligger på ryen ca.

Sinnsykt god pizza,og utroooolig billig:)

Skrevet
digger pizzamix jeg,den ligger på ryen ca.

Sinnsykt god pizza,og utroooolig billig:)

Åh, er det den i Konows gate, som jeg leste om her forleden at serverer landets, eller iallefall Oslos, største burgere, med masse godt stæsj i? Så sinnsykt digg ut!!

Gjest fluesmekker
Skrevet

Dolly Dimples :) Driver og Nini har jeg aldri hørt om.

Men er det Pizza Hut i Norge? Utenom den ekle i Oslo? :P På Pizza Hut i utlandet har de gode hvitløksbrød :)

Skrevet

Hvordan i all verden kan Peppes Pizza få flere stemmer enn Dolly Dimples? :klø:

Det er kanskje fordi Peppes geografisk sett når ut til flere folk enn Dolly?

Skrevet
Eh - ingen av disse i hvert fall! Liker egentlig bare italiensk pizza, mine favoritter i Oslo er Pizza da Mimmo på Frogner, Arte Pazza på St. Hanshaugen, Casa Mia på St. Hanshaugen, for takeaway er også Flat Mat på Majorstuen og Plutselig på St. Hanshaugen brukbare.

Ikke glem San Lorenzo i Haakon 7. gate nå da! *mums*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...