Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #1 Skrevet 4. august 2006 Hei, skal veldig snart i bryllup hvor mannen min skal være toastmaster og jeg skal sitte ved siden av. Har kjent på at jeg gruer meg: jeg er sjenert og ikke flink med oppmerksomhet og mange fremmede (fulle) mennesker på ett sted. Vet av erfaring at det hjelper på selvtilliten å føle seg pen og stilig, jeg blir fort usikker når jeg er i samme rom som mange blonde pene jenter som har pyntet seg opp, og sånn kommer det til å bli i dette bryllupet. Derfor: Kan jeg få noen råd fra vise KG\ere som sikkert har vært innom temaet før? Er seriøst engstelig, og tror det kunne hjelpe å forberede seg de siste dagene ved å pynte seg opp litt, noen tips? PS: har kjøpt i.d. mineral makeup og håper den leveres i posten før brylluppet
helenaa Skrevet 4. august 2006 #2 Skrevet 4. august 2006 Kan ikke hjelpe deg meg tips, men da jeg leste innlegget ditt slo det meg at jeg ALDRI har lagt merke til dama/mannen ved siden av toastmaster... Så kanskje det ikke er noe vits å grue seg?
Fakse Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Bestill time, gå til frisøre og få satt opp håret. Eventuelt få lagt fransk manikyr også. Dette koster litt, men man føler seg utrolig fin om man har gjort det. Om du ikke har planlagt kjole alleredeså kan det være greit å gå til en litt eksklusiv foretning, der er de ofte flinkere til å hjelpe kunden med å finne noe som ser lekkert ut enn de er på HM eller Veromoda, samtidig som litt dyrer kjoler med bedre stoff og snitt gjerne faller penere. Ellers må jeg si som helenaa, at jeg aldri har lagt merke til toastmasterens bordame, så du trenger nok ikke å være bekymra. Men det er sikkert hyggelig å føle seg fin likevel
BIRE Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Huff da..Husker akurat det der fra mitt første bryllup jeg var i,jeg var kjempe sjenert den gangen.Men hvis det hjelper noe så vær deg selv,de fleste forstår deg om du er sjenert og ikke konveserer så ille mye.Bare smil og se glad ut.. Det er jo det beste. Blondinene hadde vel vært det siste jeg hadde bekymret meg over. Noen av de er fulle utenpå men tomme inne i..(håper jeg ikke fornærmer noen nå he he) Men det hjelper jo litt at man føler seg vel denne dagen ..så gå til frisøren,få noen til å sminke deg..Ta en make over kveld.. Bire
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Åh, tusen takk for svar, nå har jeg roet meg ned litt
marsy Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 enig i det med å gå til frisør, føler du deg fin på håret hjelper det mye. øv også på å sminke deg et par dager før bryllupet, slik at du vet at du får det slik du vil ha det på selve dagen og bruk klær, sko, undertøy og tilbehør som du føler deg vel i om som du liker veldig godt... også en god parfyme
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Pynt deg som best du kan, og slapp helt av. Toastmasters borddame får minimalt med oppmerksomhet i et bryllup - hvis du ikke begynner å danse på bordet under forretten da
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Kan ikke hjelpe deg meg tips, men da jeg leste innlegget ditt slo det meg at jeg ALDRI har lagt merke til dama/mannen ved siden av toastmaster... Så kanskje det ikke er noe vits å grue seg? ← Enig. Tror faktisk det ikke er noen som blir mindra langt merke til under middagen, fordi det naturlig vil være å fokusere på den som ber om oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå