Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå ble jeg litt satt ut, er dette vanlig?

Greit at Apple erstatter alt i brannen, but HOT DAIM :sinna::sinna:

Kan man ikke stole på sånne produkter? hva med alt annen elektronikk da???

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Hendelser som dette hører man jo om med jevne mellomrom, og det dreier seg om alt fra laptoper og mp3-spillere til støvsugere og lamper. Produksjonsfeil forekommer, men er man normalt forsiktig med tingene synes jeg det blir litt hysterisk å "ikke stole på sånne produkter".

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Spiller vel ingen rolle, så lenge Mac er fri for virus.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

På en annen side er det ikke så rart. Jeg hadde også tatt livet av meg, hvis jeg fant ut at jeg var en Mac.

Skrevet
Nå ble jeg litt satt ut, er dette vanlig?

Greit at Apple erstatter alt i brannen, but HOT DAIM

Antagelig et batteri som kortsluttet. Enten inne i batteriet selv eller i strømforskyningen rundt det. Det er lagret mye energi i moderne batterier og dersom alt forbrukes på kort tid blir det veldig varmt. Jobbet for endel år siden med noen spesialbatterier som ville eksplodere umiddelbart dersom man koblet polene (+/-) direkte mot hverandre.

Skrevet
På en annen side er det ikke så rart. Jeg hadde også tatt livet av meg, hvis jeg fant ut at jeg var en Mac.

:legrine:

Gjest gjesten
Skrevet

Nifse greier ja. :overrasket: Men har nok fint lite det var en Mac, slikt skjer med så mange apparater. Vel, hadde nok tenkt mitt om man hørte om dette støtt og stadig og bare om Mac, men...

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Vel, hadde nok tenkt mitt om man hørte om dette støtt og stadig og bare om Mac, men...

Det har skjedd andre PCer også, bl.a. Dell-maskiner. Problemet ligger i lithium-batterier og fortrinnsviss store lithium-batterier.

Gjest gjest1
Skrevet

bahaha jeg kjenner han. Han er kjendis nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...