Susannah Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Nesten alle, L'oreal, Johnson, Piz Buin, Dove har kommet med selvbruningslotioner denne sommeren. Jeg ble ekstatisk da jeg saa det, jeg liker ikke aa vaere saa hvit som naturen har bestemt at jeg skal vaere. Har proevd Dove sin og jeg faar resultater, men etter en ukes tid begynner det aa flasse av. Noen som har noen tips og andre erfaringer med disse lotionene?
Gjest Sativa Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Mine flasser fort, men jeg må !fylle på" ca annenhver dag når jeg har fått fin farge. Da slippper du "flassingen"
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Dette har jeg også lurt på Om det er noen med erfaringer!Prøvd meg med slik selvbrunings spray, ble jo brun, men blir noe skjollete, tenkte derfor jeg ville prøve denne bodylotionen med selvbruning... kjøpt L`oreal sin, nutri bronze, noen som har prøvd den?! Kjøpte den idag og hatt på en gang....men blir vel en stund før en ser resultater:)
Miranda Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Leste i et helseblad at fargen forsvinner etter to uker, fordi det er de øverste cellene i hudlaget som farges. Og - nettop siden det er disse cellene som blir farget, skulle metoden være helt uskadelig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå