Gjest KlaraKu Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Det ene øyet mitt har plutselig bestemt seg for å begnne å verke noe helt sinnsykt. Unnskyld å måtte si det men det ser ut som om jeg her snørr i den ene øyenkroken...Noen kjerringråd eller andre tips om å få bukt med dette fortest mulig??
Usikker Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Øyebadevann som du får kjøpt på apoteket. Eller du kan koke opp vann - bruk en ren klut - og tørk forsiktig vekk med jevne mellomrom. Kluten bør du kaste etter bruk - eller sørge for at blir kokt. Kanskje du kan bruke q-tips? Ikke "gni" det vekk. Utrolig smittsomt med sånn verk - så dette med å hive/koke kluter etter bruk er faktisk veldig viktig.
Wonders Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Å i hvert fall unngå å fjerne værket med annet enn ren bomull, og rent saltvann! Ikke TA på det med fingerne dine! Bakteriene oser i det ømmtålige øyet.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Nevøen min hadde øyebetennelse en gang, masse 'snørr' i øyet. Vi fikk beskjed av legen om å vaske med en bomullsdott dyppet i lunket vann. NB!: ny bomullsdott i hvert øye. Vanvittig smittsomt!!!!!! Mener huske han fikk en salve også. Ble borte etter en ukes tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå