Gå til innhold

bruker diane

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på ferie og hentet p piller på et apotek. De hadde ikke Diane så jeg fikk noe som het Feminil, det skulle visst være det samme. Noen som vet noe om dette merket? Er VELDIG skeptisk til å bytte til noe som liksom skal være "det samme", sist gikk jeg opp maaange kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det samme innholdet, ellers hadde de ikke hatt lov til å bytte mellom dem.

Altså samme innhold, samme konsentrasjon og skal være sammenlignbare i opptak.

Det som kan variere er hjelpestoffene, dvs de stoffene som man bruker for å slå tablettene. Feks kan den ene produsenten velge å ha fargestoff i, mens den andre ikke har det i.

Skrevet

Jeg fikk også Feminil sist jeg hentet ut piller. Apotekmannen fortalte at de ofte tok inn billigere merker med nøyaktig samme innhold. Jeg jobber i helsevesenet og dette er veldig vanlig med alle slags piller. De har ikke lov til å gjøre det med mindre sammensetningen er identisk. Ingen fare :)

Gjest jente-19
Skrevet

Jeg fikk også det sist jeg skulle hente diane, var ganske skeptisk. men de virker vel likt. eneste grunnen til at jeg velger diane istedetfor er for at de ser bedre ut haha. mindre pakning og slikt, og de faller ikke så lett ut av brettet hvis jeg har de med i veska osv. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...