Rioja Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Jeg drikker masse vann, og har kjøpt masse poser med sitron-iste, og har en mugge med dette tilgjengelig. I kjøleskapet står det også noen Munkholm til kjøling... Andre gode drikker i varmen? Jeg husker at jeg drakk litersvis av Mosell med pæresmak i sist svangerskap, men nå finne jeg bare den med eple, og den synes jeg ikke er noe god! Noen som vet om pære-mosell fortsatt er i salg? Jeg er tørst i dag...
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Jeg har blitt litt hektet på Farris Bris med Mango/Papaya den er så utrolig god!
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 d finnes i pære og drue ja... Her går d i vann og kuli - smååsaftbokser... føler meg som en unge jeg...
Kipa Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 ææsj..jeg sliter med å finne drikke som ikke er kvalmende..Vann går en gang i blant, ikke noen som helst form for juice, ikke bon aqua, men olden med smak..Helst vann med smak altså...cola... sånn en sjelden gang fordi jeg er kvalm..Husker jeg hadde det sånn da jeg var gravid med Lukas også..ikke noe drikke som fristet i starten...tvinger i meg vann da.
Kipa Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Jeg har blitt litt hektet på Farris Bris med Mango/Papaya den er så utrolig god! ← - å grøss den orker jeg i hvertfall ikke lenger..
IdaC Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Vann, fun light med fersken smak og innimellom pepsi max. Men mest vann i litervis.
Murf Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Siste ukene har jeg vært plaget med ødem, så nå er det forbud mot mineralvann, siden salt binder vann. Drikker masse vann i varmen, har et par Imsdalsflasker jeg fyller opp for å få i meg mye væske.
Ephemera Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Jeg elsker vann med kullsyre. Det jeg synes er best, og som jeg drikker masse av nå, er vann med kullsyre med sitronsmak fra Lidl. Faktisk stort sett det eneste vi kjøper på Lidl, i tillegg til frukt. Det er - såvidt jeg har funnet ut - uten salt også. Før jeg ble gravid elsket jeg cola light, men jeg er ikke så glad i det lenger. Det er mere fristende med sure og syrlige drikker som grape soda, lemon og 7 Up, men jeg er ikke så glad i sukkerholdig brus og de variantene uten sukker eller med redusert sukker inneholder så mye kunstig søtningsstoff som man ikke vet om er bra for fosteret... Sånn sett tvang jeg meg til å trappe ned cola light også, men endte opp med å ikke ha særlig lyst på det. De siste dagene har jeg blitt flink til å drikke vann også. Et fint tips som sambo kom med der: Legg en plastflaske med litt vann i fryseren. Da fryser isen oppover langs den ene siden av flasken. Når du så tar den ut av fryseren, fyller du den opp med kaldt vann fra springen - og du har isende kaldt vann med en diger isbit i som smelter etter hvert
Jente19 Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Jeg drikker tropisk nektar/sydhavsnektar, appelsinjuice eller så har jeg vann tilgjengelig i en imsdalflaske hele dagen! Drikker 6-7 sånne flasker hver dag i tillegg til juice! På lørdager tillater jeg meg litt solo!
Rioja Skrevet 4. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2006 De siste dagene har jeg blitt flink til å drikke vann også. Et fint tips som sambo kom med der: Legg en plastflaske med litt vann i fryseren. Da fryser isen oppover langs den ene siden av flasken. Når du så tar den ut av fryseren, fyller du den opp med kaldt vann fra springen - og du har isende kaldt vann med en diger isbit i som smelter etter hvert ← Det må prøves, hørtes genialt ut!
Rannva Skrevet 4. august 2006 #11 Skrevet 4. august 2006 Det går stort sett i vann her også. På jobb drikker jeg også vann med kullsyre (dispenserbrus uten smak/sukker), den er uten salt. Og så en del eplemost.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå