Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #21 Del Skrevet 10. august 2006 neinei og atter nei, han tjener jo like 50 øre i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 10. august 2006 #22 Del Skrevet 10. august 2006 Yrket er ikke det som avgjør om jeg faller for en person eller ikke. Så ja, det kunne jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 10. august 2006 #23 Del Skrevet 10. august 2006 Nå har jeg hørt dette også: Kunne du datet en bussjåfør? Så da stemmer dette at kvinner og menn er blitt så status bevist at de må sile ut sine partnere i forhold til yrker. Så da er de rette personer man skal date egentlig advokater, piloter, leger, direktører osv eller? Jeg kan jo dra strikken videre og spørre om noen av dere kunne datet en kar som gikk med bukser fra Spar Kjøp, og ikke Nudie, Levi`s eller Diesel. Bare så det er sagt bruker jeg busker fra Nudie, og jeg er ikke bussjåfør. Hvilken rolle spiller yrket så lenge man ikke snakker om at man jobber som torpedo, prostituert eller i lignende sjanger. ← Hehe, du taler for at det finnes viktigere ting enn status, men likevel poengterer at du ikke går med klær fra sparkjøp og ikke er bussjåfør. Kanskje du er litt opptatt av status likevel? Eller poengterer du det bare fordi du er redd for å gå glipp av noen damer som også bryr seg om status? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #24 Del Skrevet 10. august 2006 neinei og atter nei, han tjener jo like 50 øre i timen ← Min mann er sjåfør og han tjener over 650.000 kroner i året - så det utsagnet ditt må du lenger ut på landet med. Hvorfor i himmelens navn skulle man ikke kunne date en buss-sjåfør? For meg er det viktigst at man liker jobben sin og at man faktisk har en jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 10. august 2006 #25 Del Skrevet 10. august 2006 650.000? Fortell meg hvilken type jobb han har, så skal jeg og bli sjåfør på flygende flekken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 11. august 2006 #26 Del Skrevet 11. august 2006 Man kan nok trygt anta at den ordinære busschaffeur ikke tjener 650 000 året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pookie Skrevet 11. august 2006 #27 Del Skrevet 11. august 2006 Først & fremst..Jeg er ny her og vil først presentere meg.. sånn da var det gjort :-D også til spørsmålet..vet ikke hvorfor jeg svarer,for det er vel uvsentlig hva folk driver med..det burde det,men det er ikke det for meg..(sær) Jeg ville ikke datet en buss-sjåfør hvis det var det som ble presentert meg,men om en fyr viste seg å være bussjåfør etter at jeg hadde lagt mine øyne på han ville det vært uvesentlig..da hadde jeg garanter funnet 1000 sexy grunner til å syns det var det beste i verden... men jeg skulle nå gjerne datet menn i uniform.. bare ikke postmenn... vektere..... feiere.... leger.... sykepleiere... hjelpepleiere... brannmenn.. politi... men militær..jatakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 13. august 2006 #28 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg kunne absolutt vært sammen med følgende (fra listen ovenfor): - Politimenn. Det er liksom litt trygt med politimenn - Brannmenn. Brannmenn er fryktelig stilige. Spesielt røkdykkerne. - Lege. Hvem kan mislike legeyrket liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #29 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg hadde sex med en bussjåfør i sommer..Han var jækli kjekk og med bra utstyr. Ellers hadde han sunne holdninger, drakk ikke sprit, veldig hyggelig, liker bra musikk og opptatt av politikk..Helt ufattelig hva? Nesten som et vanlig menneske vettu..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #30 Del Skrevet 15. august 2006 Men det er bare noe usexy med det yrket liksom.... Det er litt harry. Men hvis fyren var griselekker kunne jeg kanskje ha vurdert en one-night stand. Han kunne ha p..t meg mens han sang: en busssjåfør en busssjåfør det er en mann med godt humør. grøss........... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. august 2006 #31 Del Skrevet 16. august 2006 Si meg, hvorfor alt dette pjattet om yrke og personlighet? Er dama fin så hadde jeg datet i vei! :TooHappy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pookie Skrevet 16. august 2006 #32 Del Skrevet 16. august 2006 en ting er i allefall sikkert og visst for min del...Han må ikke værre griselekker for å være Dødssexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #33 Del Skrevet 25. august 2006 Hvis han jobbet med det for å tjene kontanter mens han studerte for å bli et eller annet stilig, som advokat, lege, arkitekt eller ingeniør så kunne det fungert. Det ville vært adskillig verre hvis det var noe han hadde tenkt til å jobbe med på heltid fremover Ikke status nok kanskje! Sier vel mere om deg enn om bussjåføren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #34 Del Skrevet 25. august 2006 Man kan nok trygt anta at den ordinære busschaffeur ikke tjener 650 000 året. ← Flyver! Han er jo bussjåfør,selv om enklelte av de tror at de er guder De tjener 650K i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå