Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Fastlegen min ser ikke ut til å ville hjelpe meg, så derfor trenger jeg å komme meg til en annen lege...Vil ikke bytte fastlege, kun pga dette... Noen som har noen tips til hvilken lege jeg kan gå til som tar unge jenter alvorlig?
Scorpina Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Tja, spørs jo hva problemet er da, men det er jo bare å søke på internett gule sider "lege akershus" og ta en ringerunde
Gjest loren Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Vet ikke hvor i Akershus du bor, men Dr. Kamøy på Skårer legesenter (Lørenskog, like ved Metro) er utrolig flink! Han var den første som tok meg seriøst ang blodverdiene mine. (Har hatt jernanemi i mange år, men de forrige legene mine gadd aldri gjøre mer enn å be meg spise jerntabletter, takket være han fant jeg ut at jeg faktisk ikke tar opp jern i det hele tatt, så det er ikke min feil at det ikke skjedde noe med verdiene for å si det sånn.. litt avsporing men.. ) Har beholdt han selv om jeg flyttet til Asker, så fornøyd er jeg med han!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Trådstarter her. Han har jeg vært hos på legevakta, og er kjempeflink ja (ble sjekket for noe helt annet da, men uansett...) Men..han har full fastlegeliste og jeg får ikke time hos han...Har prøvd flere ganger!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Spørs jo litt hvor du bor, da... Om du bor på Romerike elleri Follo området. Mange flinke leger i Gjerdrum, et par stykker i Ullensaker (men der er det temmelig fullt, både kløfta og jessheim.) Det spørs litt hva du er ute etter, for fastlegen min er veldig grei, men hun er ganske krass. Og den beste legen der jeg går har slutta nå. Men ellers så er det en privatpraktiserende på Jessheim, Christian Furuseth, som er helt toppers. (Og torkil rabbum som er en kjekkas. )
moon_angel Skrevet 8. august 2006 #6 Skrevet 8. august 2006 Ring til Lillestrøm Helseklinikk 63 81 85 00 , de er privat (koster vel 460 kr for en time) men de er utrolig dyktige og flinke. Er ei dame der som vi har vært hos som vi liker veldig godt, både jeg og mannen min. Litt dyrt kanskje, men bare for en gang kan det kanskje være verdt det. Vanskelig å finne andre leger som ikke er under fastlegeordningen... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå