Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje det er du som har dårlig utviklet evne til å la din ironi bli overgått av andres ironi? ;)

..Og jeg, jeg er født i jomfruen.

Ja, det er nok godt mulig.. om jeg ikke kjenner personen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekt her og :) En ganske så typisk en, lever litt i skyene som lufttegn kan gjøre :sjenert:

Skrevet

Jomfruen. Syntes det var SÅ pinlig da jeg var yngre :sjenert:

Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet
Jomfruen. Syntes det var SÅ pinlig da jeg var yngre

Samma her.

Skrevet

Jeg er da også en ekte løve om noen tviler. ;)

Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg er jomfru, med ascendanten i løven.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Steinbukk, med ascendanten i skorpionen og månen i tvillingen... :)

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Steinbukk her også, ascendanten min er Tyr. Så med andre ord er jeg nokså jordnær av meg(?).

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)
Steinbukk her også, ascendanten min er Tyr. Så med andre ord er jeg nokså jordnær av meg(?).

Ascendanten er ditt ytre, man kan nesten kalle det for en maske, det du viser andre (månen går på det indre, dine følelser), slik du vil bli sett. Om du har et lufttegn som måne, så er det ikke sikkert at du er kjempe jordnær, selv om du har ascendanten og sola i jordtegn...

Sier sikkert de som tror på dette tullet da... :ler:

Endret av Chrizzy
Gjest Vilja :-)
Skrevet

Jeg tror jeg "regnet ut" månetegnet mitt på nettet en gang, og mener å huske at det ble vannmannen. Endel jord ispedd litt vann er vel en grei kombo får man håpe ;)

Og jeg tror faktisk endel på astrologi. Men har alltid assosiert meg selv med steinbukken først og fremst, synes beskrivelsene jeg kommer over at det tegnet passer som fot i hose, men kanskje jeg har forlest meg litt på litteratur om steinbukken, og tilpasser meg det jeg leser fordi jeg så gjerne ønsker å være en seriøs og pålitelig sjel

Ps. Det er ganske typisk for steinbukken å være opptatt av astrologi og det okkulte ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...