Cuba Skrevet 3. august 2006 #21 Skrevet 3. august 2006 Kanskje det er du som har dårlig utviklet evne til å la din ironi bli overgått av andres ironi? ..Og jeg, jeg er født i jomfruen. ← Ja, det er nok godt mulig.. om jeg ikke kjenner personen!
majva Skrevet 4. august 2006 #24 Skrevet 4. august 2006 Vekt her og En ganske så typisk en, lever litt i skyene som lufttegn kan gjøre
Najs Skrevet 4. august 2006 #25 Skrevet 4. august 2006 Jomfruen. Syntes det var SÅ pinlig da jeg var yngre
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 4. august 2006 #27 Skrevet 4. august 2006 Jomfruen. Syntes det var SÅ pinlig da jeg var yngre Samma her.
Gjest Hilde79 Skrevet 5. august 2006 #36 Skrevet 5. august 2006 Jeg er jomfru, med ascendanten i løven.
Gjest Chrizzy Skrevet 5. august 2006 #37 Skrevet 5. august 2006 Steinbukk, med ascendanten i skorpionen og månen i tvillingen...
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. august 2006 #38 Skrevet 5. august 2006 Steinbukk her også, ascendanten min er Tyr. Så med andre ord er jeg nokså jordnær av meg(?).
Gjest Chrizzy Skrevet 5. august 2006 #39 Skrevet 5. august 2006 (endret) Steinbukk her også, ascendanten min er Tyr. Så med andre ord er jeg nokså jordnær av meg(?). ← Ascendanten er ditt ytre, man kan nesten kalle det for en maske, det du viser andre (månen går på det indre, dine følelser), slik du vil bli sett. Om du har et lufttegn som måne, så er det ikke sikkert at du er kjempe jordnær, selv om du har ascendanten og sola i jordtegn... Sier sikkert de som tror på dette tullet da... Endret 5. august 2006 av Chrizzy
Gjest Vilja :-) Skrevet 5. august 2006 #40 Skrevet 5. august 2006 Jeg tror jeg "regnet ut" månetegnet mitt på nettet en gang, og mener å huske at det ble vannmannen. Endel jord ispedd litt vann er vel en grei kombo får man håpe Og jeg tror faktisk endel på astrologi. Men har alltid assosiert meg selv med steinbukken først og fremst, synes beskrivelsene jeg kommer over at det tegnet passer som fot i hose, men kanskje jeg har forlest meg litt på litteratur om steinbukken, og tilpasser meg det jeg leser fordi jeg så gjerne ønsker å være en seriøs og pålitelig sjel Ps. Det er ganske typisk for steinbukken å være opptatt av astrologi og det okkulte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå