Gå til innhold

Jeg har vert på føden...


Flugelhorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt her og fortsatt høygravid :sur:

Var på føden en tur igjen lørdagskvelden, åpningen var ikke blitt noe større... Jordmora forsto heller ikke at ting ikke har skjedd....

Så jeg går fortsatt på vent, men nå er det bare 1 uke igjen til jeg kan begynne å "hjelpe" til selv (gå i trapper, hoppe litt, osv) Og i dag skal jeg gå til innkjøp av bringebærblad-te :sjarmor:

Dette her er kjedeligt! Har minst 10 telefoner til dagen, og skulle jeg ikke svare på en samtale får jeg ett drøss med meldinger om jeg føder :ler:

(kjempekoselig at folk tenker på oss altså, men..)

Men som sagt, vannet kan gå når som helst, bare det som holder igjen, og da har jeg blitt fortalt at pga av åpningen så kommer det til å gå fort...

*krysse fingrene for at det ikke drøyer så alt for lenge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt min 2 natt på føden....

Åpningen hra blitt en god cm større, og riene er regelmessige (hvert 2 min) men litt svake til å gjøre "jobben" sin skikkelig....

Må si jeg hadde håpet de kunne sette meg igang siden jeg har gått rundt nå i over 2 uker og vert i "fødsel", men nei.... det gjorde de ikke før i uke 38 :tristbla:

Er så trøtt og lei nå, vil bare ha det overstått :grine:

Håper bare jeg slipper gå en hel uke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg! Det må jo være vondt å gå rundt sånn. Er det vanlig å få så stor åpning så tidlig uten at fødselen settes i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakar :klem: Også så regelmessige da!!

Skjønner at du er sliten og håper det tar seg litt opp så det kommer ordentlig igang!!

Men er det vanlig å bli sendt hjem når man har så regelmessige rier da? Må jo være fryktelig vondt å gå rundt med rier som kommer så ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å være på sykehuset når det har kommet så langt, men så pleier det som regel å ta noen timer å utvide åpningen, ikke ett par uker :forvirret:

Gjør meg forsåvidt ingentingå gå hjemme, kjenner ikke noe serlig til riene - så der er jeg kjempeheldig!! For meg kjennes det ut som svake kynnere, så jeg er visst et sjeldent ekselmpel som jordmor sa så fint ;)

Men er lei av å være "i fødsel" nå, vil gjerne ha det overstått slik at jeg kan begynne å ha et liv igjen (med gutten vår :) )

Tenkte å få med meg den vordende pappa og gå en laaang tur senere, og håpe at det får fart i sakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...