Gå til innhold

Smoothie blæææh


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde Tines smoothie med bringebær og jordbær her forleden.

De smakte grusomt begge to. Som utvannet dårlig yoghurt. Og jeg er faktisk glad i yoghurt, men disse drikkeproduktene var grusomme. :kvalm:

Jeg kommer aldri mer til å innta smoothie .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smoothieelsker
Jeg prøvde Tines smoothie med bringebær og jordbær her forleden.

De smakte grusomt begge to. Som utvannet dårlig yoghurt. Og jeg er faktisk glad i yoghurt, men disse drikkeproduktene var grusomme. :kvalm:

Jeg kommer aldri mer til å innta smoothie .

Ordentlig Smoothie kan da ikke sammenlignes med det ferdige som selges i butikken, med holdbarhetsdato langt uti neste år engang.

Er enig i at Tines smoothie er helt fæl, men ikke tro at all smoothie er likens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg bruker

1/2 pose frosne jordbær

1/2 pose frosne skogsbær

en banan

frokostjuice, heller så mye at det dekker mengden med frukt og bær. Det er skikkelig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Eller så går du på den smoothie baren på byporten/oslo s, husker ikke navnet på baren, men god damn de har noen gode smoothies!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Smoothies er noe som lages og drikkes der og da, det blir ikke smoothies hvis man putter det på en kartong.

Akkurat som den riste-milkshaken til Tine ikke er milkshake.

Jeg irriterer meg litt hver gang jeg går inn på Deli de Luca og det står 'ferske' smoothies ferdig tappet i beger på rad i disken. Feil ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Smoothies blir best når du lager dem selv...jeg liker best blandingen jordbær, banan sammen med litt appelsinjuice. Dette sammen med isklumper blir en veldig god og veldig sunn drikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Smoothies blir best når du lager dem selv...jeg liker best blandingen jordbær, banan sammen med litt appelsinjuice. Dette sammen med isklumper blir en veldig god og veldig sunn drikk  :)

Ikke sukker i? Jeg bruker samme som deg, men har i 2 ss sukker pr 1/2 l smootie.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Synes Tines smoothie smakte drikkeyoghurt (og det er jeg ikke voldsomt begeistra for...). Anbefaler å lage selv eller gå et sted de lager smoothies mens du venter. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men den på Byporten er bra, og de lager gode smoothies på Steen og Strøm + Bagel&Juice også! (Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt jordbærsmootiesen til Solo?

Ja. Den har bare frukt (ikke melk, youghurt eller noe) men synes ikke den blir særlig smoothie-aktig. Ikke er den supergod heller, og den er dyyyr, så den anbefales ikke fra meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sukker i?  Jeg bruker samme som deg, men har i 2 ss sukker pr 1/2 l smootie.

What? Man skal da ikke ha sukker i smoothie?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt jordbærsmootiesen til Solo?

Hei

Ja, jeg smakte såvidt på den og jeg synes ikke den var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sukker i?  Jeg bruker samme som deg, men har i 2 ss sukker pr 1/2 l smootie.

Hei

Nei, jeg pleier ikke å ha sukker i den...da blir del vel ikke fullt så sunt lenger :ler: Men det er vel smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart egentlig, det skal jo være 100% jordbær og ingenting annet i den? Hva er prisen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart egentlig, det skal jo være 100% jordbær og ingenting annet i den? Hva er prisen forresten?

Ingredienser: 36 % jordbærpurè, 19% druejuice fra konsentrat, 18% bananpurè, 14% eplejuice fra konsentrat og 13% aroniajuice fra konsentrat.

Vet ikke hva den koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...