Thomasine Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Kjenner du til den? www.dgr.no her kan det leses om den... Jeg har lavt stoffskifte og driver nå å justerer opp dosen igjen... Føler at litt av "piffen" er slått ut og tenkte kanskje denne teen kunne funke... :klø: ...er veldig glad i te i tillegg...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Har ikke greie på denne teen, men interessant:) Jeg har også selv lavt stoffskifte og lurer på hvordan du har det? Jeg har økt doseringen opp i 2år og er fremdeles ute av lage. Nå har stoffskifte kommet over mot det høye og legene sier at det kan ta 1 år før kroppen stabiliserer seg etter den har kommet på normalt nivå. Vet ikke om du kjenner til denne diskusjonssiden for stoffskifte plager, men legger den ut til deg uansett: http://www.xlpluss.no/thyroforum/
Thomasine Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2006 Har ikke greie på denne teen, men interessant:) Jeg har også selv lavt stoffskifte og lurer på hvordan du har det? Jeg har økt doseringen opp i 2år og er fremdeles ute av lage. Nå har stoffskifte kommet over mot det høye og legene sier at det kan ta 1 år før kroppen stabiliserer seg etter den har kommet på normalt nivå. Vet ikke om du kjenner til denne diskusjonssiden for stoffskifte plager, men legger den ut til deg uansett: http://www.xlpluss.no/thyroforum/ ← Har hatt lavt stoffskifte i over 10 år - nærmer seg 12 faktisk... Tar blodprøver jevnlig og må innimellom forhøye dosen - sliksom nå. Har faktisk ikke hørt om denne siden du linker til. Takk for tipset og så skal jeg ta en titt der etter at barna er lagt...
Thomasine Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 Jeg har den teen og den smaker dritt! ← ...okej...? Men funker den? Hva gjør man ikke for velvære og skjønnhet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå