Gå til innhold

Kinesisk balanse-te?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner du til den?

www.dgr.no her kan det leses om den...

Jeg har lavt stoffskifte og driver nå å justerer opp dosen igjen... Føler at litt av "piffen" er slått ut og tenkte kanskje denne teen kunne funke... :klø:

...er veldig glad i te i tillegg...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke greie på denne teen, men interessant:) Jeg har også selv lavt stoffskifte og lurer på hvordan du har det? Jeg har økt doseringen opp i 2år og er fremdeles ute av lage. Nå har stoffskifte kommet over mot det høye og legene sier at det kan ta 1 år før kroppen stabiliserer seg etter den har kommet på normalt nivå. Vet ikke om du kjenner til denne diskusjonssiden for stoffskifte plager, men legger den ut til deg uansett: http://www.xlpluss.no/thyroforum/

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har den teen og den smaker dritt! :sur:

Skrevet
Har ikke greie på denne teen, men interessant:) Jeg har også selv lavt stoffskifte og lurer på hvordan du har det? Jeg har økt doseringen opp i 2år og er fremdeles ute av lage. Nå har stoffskifte kommet over mot det høye og legene sier at det kan ta 1 år før kroppen stabiliserer seg etter den har kommet på normalt nivå. Vet ikke om du kjenner til denne diskusjonssiden for stoffskifte plager, men legger den ut til deg uansett: http://www.xlpluss.no/thyroforum/

Har hatt lavt stoffskifte i over 10 år - nærmer seg 12 faktisk... :overrasket:

Tar blodprøver jevnlig og må innimellom forhøye dosen - sliksom nå.

Har faktisk ikke hørt om denne siden du linker til. Takk for tipset og så skal jeg ta en titt der etter at barna er lagt...;)

Skrevet
Jeg har den teen og den smaker dritt!  :sur:

...okej...? Men funker den? Hva gjør man ikke for velvære og skjønnhet...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...