Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 For 7 uker siden sluttet jeg å røyke. har vært storrøyker i 22 år. Det går ca 2 uker etter at røyken er stumpen, så begynner tunga å brenne, det føles som når man har brent seg på varm mat. da jeg likevel skulle til rutinekontroll hos tannlegen tar jeg dette opp med han. han sjekker tenner og tannkjøtt og sier at jeg har tannkjøttbetennelse. jeg får ingen forklaring på hvordan jeg skal forholde meg til dette, og føler heller ikke at jeg hadde kjemien med denne tannlegen. jeg bestiller ny tid hos en annen tannlege, og får der en helt annen forklaring. vedkommende sier at jeg har en virus, og hun mente at det ville gå over etter en ukes tid, noe det også gjorde. Men nå har jeg fått det igjen, ´tunga brenner som bare fy, dette er bare så fortvilt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. jeg innbiller meg nå at jeg kanskje reagerer på nikotintyggegummien jeg spiser, men jeg har jo spist den hele tiden etter at jeg sluttet, så det burde vel ikke være den, heller. Noen som har opplevd noe lignende? hjelp mottas med takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå