Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Har lagt merke til at de inne på diverse slanketråder er en del bruder som slanker seg før den store dagen. Og så ble jeg litt nysgjerrig: er det mange menn som slanker seg også? Antar at alle vil se best mulig ut før bryllupsbildene tas, men det er da sikkert minst like ofte at det er mannen som har noen kilo ekstra?
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Vi har vært litt ekstra påpasselige begge to (men begge er ganske slanke i utgangspunktet, da)
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Både ja og nei. Jeg har akkurat fått barn, og vil jo gjerne ned i vekta før svangerskap før jeg gifter meg, men den ville jeg jo gjerne ha kommet ned til uavhengig av bryllup. Mannen vil gjerne gå ned litt, men han har ikke guts til å sette i gang med noe...Men der også dreier det seg om lyst til å gå ned uavhengig av om han skal gifte seg eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Sambo er slank og har alltid vært det. Så han slanker seg ikke. Jeg gikk ned 15kg i fjor sommer og gikk fra "noen kg for mye" til kanskje bittelitt for tynn....nå har jeg gått opp 2/3 av dem igjen men ønsker dem bort igjen til bryllupet. Ihvertfall 2 av dem Men jeg stresser ikke....
razmatazz Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Ingen av oss slanker oss til bryllupet. Jeg har likevel gått ned noen få kilo i det siste. Tror det er fordi jeg 1) har gått en del til jobben pga fint vær og 2) er bittelitt stresset til bryllupet
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Han har tatt litt av seg i det siste, han tenkier mer på hva han spiser merker jeg. Siden han er ganske mye borte så ser jeg det ekstra godt når han kommer hjem, for da har jeg jo ikke sett han på en stund. Jeg er kanskje blitt litt flinkere å trene, men ellers så slanker jeg meg ikke...
marsy Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 jeg trener ganske mye nå, og prøver å gå ned de (mange) ekstra kiloene som har satt seg fast, men det hadde jeg gjort selv om jeg ikke skulle gifte meg. Men det å kunne se flott ut på sin egen bryllupsdag er en veldig god motivasjon!! Sambo begynner å trene snart, men det er ikke for å slanke seg, og det har ikke noe med bryllupet å gjøre heller.
Havfrua Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Jepp - jeg slanket meg før bryllupet. Tror jeg fikk ned ca 6 kg eller noe sånt. Mannen slanket seg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Vi gikk begge ned i vekt før bryllupet, og jeg tok av ytterligere et par kg. uken før pga. mye stress. Jeg bestemte meg i fjor for å slanke meg, men det ville jeg ha gjort uansett om det var bryllup eller ei Det var selvsagt en stor motivasjon å kunne se flott ut til bryllupet
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg prøver å gå ned noen kilo før bryllupet neste år. Hadde nok ville gått ned uansett, men bryllupet er ekstra motivasjon ja. Samboeren min slanker seg også, men det har han i grunnen prøvd å gjøre lenge. (Han gikk ned 42 kilo året før vi møttes, men har lagt på deg 10-15 kilo igjen etterpå.) Endret 3. august 2006 av ayrabeth
Gjest Cosmic Girl Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Intensjonene var der for meg (han er syltynn) Men nå er det altså for sent.. For satse på å gå ned litt til jul, eller 1 års bryllupsdagen
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Vi prøver å gå opp... men vet ikke hvor bra vi klarer det..
Netten Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 Mannen min spiller fotball og er veltrent, så han gjorde ingenting i forb. med bryllupet. Jeg ville jo stramme meg litt ekstra opp, så la om kostholdet og trente masse! Jeg overdrev litt, og gikk ned litt for mye. Det som er viktig er å huske på at du uansett kommer til å gå ned en del kilo de siste dagene før bryllupet, så ta det med i betraktningen hvis du vil slanke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå