Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg legger meg til rett tid (22-23), og står opp klokka sjuhver morgen. Og når jeg står opp så er jeg så dødelig trøtt at det er rett og slett en pine. Vurderer å si jeg er syk hver morgen, men vet jeg må opp. Så sleper meg opp, og de går jo bra etter en halvtime.

Men er det noen som vet om det er vanlig å være så trøtt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du rett og slett sover for lenge? Jeg blir mer trøtt hvis jeg sover så lenge som du antyder. Tror det kan ha noe med søvnsyklusen å gjøre, innbiller meg at hvis jeg sover i åtte timer, så er jeg i en dyp søvn når klokka ringer, og hvis jeg sover i sju timer, så er jeg i en lettere søvnfase.

Forøvrig er det vanlig å være veldig trøtt om morgenen og føle at en ikke har lyst til å stå opp.

Gjest Malina
Skrevet

En gåtur i raskt tempo. Både den fysiske aktiviteten og luften vil hjelpe deg med å våkne :)

Skrevet
Jeg legger meg til rett tid (22-23), og står opp klokka sjuhver morgen. Og når jeg står opp så er jeg så dødelig trøtt at det er rett og slett en pine. Vurderer å si jeg er syk hver morgen, men vet jeg må opp. Så sleper meg opp, og de går jo bra etter en halvtime.

Men er det noen som vet om det er vanlig å være så trøtt?

har samme problemet! er skikkleig vondt å stå opp, og hvis jeg ikke har noen til å hale meg opp av senga.. så er jeg dømt til å forsove meg et par timer!

Skrevet

Tror de fleste er sånn.

Jeg sliter også vanvittig mye med å dra meg opp.. særlig hvis dagen ikke er så interessant. Skal jeg på noe gøy spretter jeg opp som bare det. :ler:

Er bare å legge seg til fast tid, og stå opp til fast tid.

Du sover ikke for mye! Bør ha såpass med søvn.

Ta en kald dusj eller gå deg en tur etter du har stått opp. Da får du igang blodomløpet, og energien kommer fort.

Skrevet

Legg klær ferdig til å ta på kvelden før, ikke drikk tea og kaffe før du skal sove, unntatt godnatt-tea.

På morgenen står du opp rett etter klokken/alarmen har ringt, gå på badet å kast kaldt vann i ansiktet!!!!! Jeg hater å dusje om morgenen for jeg blir så uggen å kald resten av dagen...Vannet i springen hjelper. Kle på deg og dagen er igang.

Du ber om problemer om du slapper av litt til etter klokken har ringt, setter mob på Snoos...glem det! Stå opp med en eneste gang.

Skrevet

Jeg har også det problemet! Sleper meg opp av senga, og har alt klart!

Drar litt før på job jeg så får jeg tømt i meg ekstra kaffe før de andre kommer!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...