Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere jeg kan bruke denne kjolen som gjest i et bryllup, eller synes dere den er for "brudekjoleaktig"? De gullgreiene er små gullblomster i tilfelle det er vanskelig å se det. Tenkte å ha et litt røft, langt gullsmykke, og gullsko til så det blir litt mindre hvitt. Jeg brydde meg inegnting om folk kom i hvite kjoler i mitt bryllup, men det kan jo hende majoriteten er uenig med meg :)

Alle sammen, si hva dere mener, er så usikker på det, og redd for å såre hun som skal gifte seg. Jeg kan ikke bare spørre henne heller, for jeg har aldri møtt henne før (det er svigerbroren min som skal gifte seg, og hun er fra USA). Hadde egentlig tenkt å ha en annen kjole, men så er jeg gravid og magen begynner å vokse, så da begrenser det seg litt hva jeg kan ha på meg ;)

(Ps: Har hatt dette spørsmålet oppe før ja, men da uten bilde)

Er takknemlig for alle innspill!!

Her er kjolen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt bruke den ;) Kjempefin kjole, og etter min mening flott å bruke i bryllup. (Jeg gifter meg om 1 måned og hadde IKKE reagert negativt om en gjest kom i denne kjolen :) )

Skrevet

Du kan fint bruke den kjolen.

Jeg kan ikke skjønne problemet med at folk ikke skal kunne bruke den kjolen de vil i fare for å overskygge bruden. Så lenge man ikke bruker slør når man er gjest - burde folk få gå i den kjolen man vil.

Skrevet

Kjempefin kjole!!

Du kan absolutt bruke den kjolen som gjest i bryllup :)

Skrevet

Synes den var litt snau både oppe å nede. Fin for en uformell sommerfest men ikke fin nok til etbryllup, er min mening.

Skrevet

Ikke noe problem å bruke den.

Skulle gjerne hatt den selv.

Skrevet

Ikke noe problem!

Lang, hvit kjole med slep hadd ejeg holdt meg unna, men en knekort kjole er ikke noe problem uansett om den hadde vært kritthvit synes jeg :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Kjempefin kjole!! Ser ikke noe problem ved å bruke den i et bryllup. Fin blir du :)

Skrevet

Har sett den kjolen (eller en veldig lik) brukt i bryllup tidligere i sommer, uten at noen reagerte på det. Den er kjempe fin, syns jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nydelig kjole! Den kan du bruke uten problemer. :)

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

Kan ikke se noen problem med å bruke den i bryllup. Syns den var kjempefin jeg !!!!!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Enig med de andre her, den var fin og bruk den gjerne i bryllup! :)

Skrevet

Hvis bruden er fra USA bør du være veldig forsiktig med å gå i en hvit kjole i bryllupet hennes...

Skrevet

Synes kjolen var kjempefin, og hadde ikke nølt med å bruke den i et bryllup. Men tror kanskje jeg ville droppet et langt smykke når kjolen har mønster.Kan fort bli litt mye

Skrevet

Som nest siste gjest må jeg si jeg også ville vært litt små forsiktig siden bruden er amerikansk.

De tar bryllup myyyyye mere seriøst enn det vi gjør og selv småting vi fnøyser av er big deal for dem. (Jeg er mye på en bryllupsforum i USA og de tar helt av for småting..feks om serviettene er brettet feil...)

Men kjolen var fin den.

Gjest gjesta
Skrevet

Hei! kusinen min brukte akkurat den kjolen som gjest i bryllup. Den var kjempe fin!

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg synes kjolen var kjempefin, men egentlig litt for hvit til bryllup (?). Det hadde ikke gjort meg noe om noen kom i den, men hvis noen tar bryllupstradisjoner litt alvorlig, kan det jo hende at de ikke liker det. Tror jeg ville sendt bilde til bruden og spurt henne hva hun synes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...