Gå til innhold

..new chick on the block


Scarlet Sax

Anbefalte innlegg

Jente 28 entrer Kvinneguiden - førsteinntrykk bra - og mye usannsynlig morsomt...Ditta liker jeg :D ....

Be gentle with me please :lol:

Godt nyttår!

(finnes der en velkomstkomitè her inne da? :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til KG frøken!

Dette er absolutt vanedannende og det er stort behov for viljesterke kvinnfolk med bein i nesa.

*synger velkommen-sang så det smeller i veggene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello! Jeg har ikke vært her så lenge, men det er masse spennende og til tider vanvittige diskusjoner ;-) Hyggelig med flere!

Hei Scarlet Sax  

*strekker ut lanken og bukker dypt*

Velkommen hit til oss.  :D

Måtte lese dette to ganger - syntes først det sto *strekker ut lakenet og bukker dypt* - og det ville vel vært litt vel kjapt?!? :o :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte lese dette to ganger - syntes først det sto *strekker ut lakenet og bukker dypt* - og det ville vel vært litt vel kjapt?!?  :o  :hoho:

Bridget da :ler: jeg er da altfor blyg til å vifte med lakenet så kjapt :oops:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velkomstkomitè til å bli glad av! :D

Hyggelig å hilse på dere folkens!

...bein i nesa har jeg visst - skal gjøre mitt beste for å bidra :kul:

(i et brøkdel av et sekund trodde også jeg at Kristian inviterte meg til en seanse på lakenet hans :hoho: )

-Scarlet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"New Kids on the Block" var den tanken som slo meg først også, men dette var jo mye hyggeligere! Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lese dette to ganger - syntes først det sto *strekker ut lakenet og bukker dypt* - og det ville vel vært litt vel kjapt?!?  :o  :hoho:

:ler2: Jeg trodde også det stod det der før du påpekte det hehehe

Velkommen skal du være SS!

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha "feid" igjennom mange innlegg her inne og vurdert dere fram, tilbake, opp og ned, fra siden og ovenifra....vel, Yes, jammen er dere ikke en fin og oppegående gjeng! :blunke:

Takk igjen for varm velkomst!

-SS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Velkommen, jeg har ikke vært med så lenge selv, men leste en stund før jeg registrerte meg. Måtte liksom finne ut hvem folk var først, bli litt kjent.

Snålt - bli kjent med noen som kanskje ikke finnes engang!

Artig uansett.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være Scarlet Sax......! Håper du vil trives her sammen med oss. Jeg har vært her en stund nå, og jeg må bare si at dette er vanedannende i aller høyeste grad. Men det er en flott gjeng detta her, og de har iallefall vært snille med meg.... :D

*roser alle høøøøyt opp i skyene* :rodme:

Kristian: jeg trodde også du var ute med lakensnippen din :Hehe: Kanskje jeg bør vurdere Synsam en runde?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...