Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja nå trenger jeg litt hjelp her... jeg har ALLITD vært en antirøykjente... jeg er 26 år nå men har alltid hatet røyking og har aldri klart å innhalere osv. selv om kjærestene mine har vært røykere... og mine foreldre... så var jeg nylig på ferie hvor jeg røykte litt og nå har jeg begynt å røyke hjemme også... og dette burde ikke skje! jeg er jo antirøyker! :( nå har jeg nettopp røket en hel sigarett mens min mann sov, i smug. jeg vil nemlig ikke at han skal se at jeg røyker... men det kjennes så godt å trekke ned røyk i halsen... jeg har lyst på en til nå selv om jeg nettopp har stumpet min forrige....! hvorfor er jeg blitt så sugen! jeg vil ikke bli røyker! hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og nå har jeg tent en ny sigaret... det kjennes så godt...! :( hjelp

Gjest gjesta
Skrevet

Uff, så kjedelig for deg...Anbefaler deg å kaste resten av sigarettene du har hjemme med en gang. Blir lettere å unngå å røyke hvis du ikke har de i huset, men må ut å kjøpe.

Har ikke flere gode råd egentlig, men ønsker deg iallefall lykke til! Er ikke noe gøy å være "avhengig"...

Skrevet

jeg har flere pakker her hjemme som tilhører sambo... og jeg kan ikke kaste dem for de er jo hans.... :( jeg har så lyst på en til nå... jeg blir vel ikke avhengig etter bare en kveld jo?? men har så lyst på en til....

Gjest gjesta
Skrevet

Jo flere du røyker, jo verre blir det å kutte ut...men det vet du vel selv. Kan egentlig anbefale deg boken til Allan Carr som heter "Endelig ikke-røyker". Der tar han for seg alt som har med avhengighet og røyking å gjøre. En kjempebra bok!

Hvis du søker her inne på forumet finner du sikkert mange tråder om den boken.

Lykke til, nok en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...