Gå til innhold

Min livmor

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Blue_*
Skrevet

Lurer på noe, et litt dumt/flaut spørsmål egentlig.. Kjæresten min har sagt at han kjenner trådene eller selve spiralen når vi har sex. Sjekket selv i går, satt på huk og kjente oppi.. Kjente tråene (eller noe på spiralen?) Men Kjente også livmortappen eller hva det var liksom bare ca 3 cm opp.. Akkurat som noe er feil, skal man kjenne den så langt ned? Kanskje jeg har fått nedsunken livmor. Er det farlig, kan det "trenes" opp med knipeøvelser?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Syntes det der hørtes helt normalt ut, jeg. Du skal kunne kjenne trådene på spiralen. Og den tappen som stikker ned i skjeden er nok livmormunnen ( om du setter deg på huk og kjenner etter vil du kjenne at trådene på siralen kommer ut av en liten fordypning på toppen av denne tappen.)

Skrevet

enig at dette høres normalt ut og at det er livmortappen du kjenner! nå Vet jeg ikke alderen din men det er nokså uvanlig at unge jenter som ikke har født barn har nedsunket livmor!

Gjest Gjest_Blue_*
Skrevet
enig at dette høres normalt ut og at det er livmortappen du kjenner! nå Vet jeg ikke alderen din men det er nokså uvanlig at unge jenter som ikke har født barn har nedsunket livmor!

Hmmm ja da er det sikkert normalt. men jeg er 28år, har født for 3 år siden..

Takker for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...