Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #21 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg aapnet aldri de tre stygge bokene, leste rep. hefte for eksamen og bestod. Fikk ogsaa A paa innlevering som jeg brukte 5 dager paa.. tok exphil ifjor. (desember 2005/eksamen) ← Hva har du på Universitetet å gjøre? Du er tydeligvis ikke interessert i å studere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. august 2006 #22 Del Skrevet 2. august 2006 Tusen takk igjen for alle gode råd. Igår bestilte jeg boken Sophies verden etter tips fra en her . Den skal jeg lese før forelesningen starter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2006 #23 Del Skrevet 2. august 2006 Ex. phil er helt greit. Ikke bestandig like gøy, men noe interessant var det også i pensum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #24 Del Skrevet 2. august 2006 Hva har du på Universitetet å gjøre? Du er tydeligvis ikke interessert i å studere. ← og hva vet du om det? er jusstudent..og fikk b paa eksamen i Mai. Exphil forovrig interesserte meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #25 Del Skrevet 2. august 2006 og hva vet du om det? er jusstudent..og fikk b paa eksamen i Mai. Exphil forovrig interesserte meg ikke. ← Som en ekte jusstudent måtte du selvsagt fortelle hvilken karakter du fikk... Men liker du å studere? Er du vitebegjærlig? Er målet å lære og reflektere? Jeg bare spør, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 2. august 2006 #26 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tok ex.phil på NTNU for 4 år siden. Det gikk greit. Fikk C men da hadde jeg kun vært på første forelesning og ikke lest noe særlig. Laget meg et lite puggeark før eksamen. På NTNU så var (vet ikke om det er slik nå) ex.phil delt inn i to moduler. En med en oppgave som leveres (jeg skrev om kulturrelativisme) og en skriftlig eksamen om vitenskapshistorie og filosofi. To selvstendige karakterer. Ikke vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #27 Del Skrevet 2. august 2006 Er exphil et greit studie å ta dersom man kun er interessert i å forbedre karakterer til opptak på et annet studium, eller er det bare selvpining å ta exphil om man egentlig ikke trenger det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #28 Del Skrevet 3. august 2006 Som en ekte jusstudent måtte du selvsagt fortelle hvilken karakter du fikk... Men liker du å studere? Er du vitebegjærlig? Er målet å lære og reflektere? Jeg bare spør, altså. ← aerligtalt..dette er da online..for alt du vet kan jeg ha faatt en C. Poenget mitt var at exphil var ubegripelig kjedelig..og det holdt for meg og de fleste jeg kjenner aa bare lese rep. hefte for aa staa. (tok eksamen i oslo). Ja, jeg liker aa reflektere..men ikke over filosofiske sporsmaal. Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #29 Del Skrevet 3. august 2006 Er exphil et greit studie å ta dersom man kun er interessert i å forbedre karakterer til opptak på et annet studium, eller er det bare selvpining å ta exphil om man egentlig ikke trenger det? ← exphil er noe man maa ha ved universitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. august 2006 #30 Del Skrevet 3. august 2006 Hva har du på Universitetet å gjøre? Du er tydeligvis ikke interessert i å studere. ← Haha.. dette er det dummeste jeg har lest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #31 Del Skrevet 3. august 2006 Er exphil et greit studie å ta dersom man kun er interessert i å forbedre karakterer til opptak på et annet studium, eller er det bare selvpining å ta exphil om man egentlig ikke trenger det? ← Hvis du prøver å komme inn på et studie ved en høyskole hvor du ikke trenger exphil, så vil jeg ha valgt noe annet med mindre du er inni hampen interessert i filosofi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå