Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 hva gjør jeg nå..... jobben min går ut på signeringer, sorteringer, brettinger, pc tasting.. og jeg har fått scenebetennelse i høyre armen, nettopp den jeg bruker mest! dette må være scenebetennelse for det gjør vondt oppover i armen når jeg bruker den.. er jo ikke akkurat noe man trenger å gå til lege for? de får vel ikke gjort stort..har hatt scenebetennelse før jeg.... men jeg må kanskje ha en sykemelding. ??
Kittykat Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 (endret) Vel, du kan få betennelsesdempende hos legen da. Det har jeg selv fått når jeg har fått scenebetennelse. Og så fikk jeg sykemelding på 1 uke. Armen din behøver litt ro og hvile, så det anbefales ikke å bruke den så mye. Og lege vil jeg anbefale, da en scenebetennelse fort kan bli verre. Jeg har slitt med scenebetennelser i flere år ( av og på ) og jeg har også blitt diagnosert med kronisk scenebetennelse i skuldrene. Ta en tur til legen du. Endret 1. august 2006 av Kittykat
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Trodde tråden handlet om skuespiller som hadde fått betennelse av å stå på scenen, jeg.....
Gjest Skya Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Legen kan skrive ut Brexidol (betennelsesdempende og smertestillende) til deg + en sykmelding. Vidunderkur mot senebetennelser, så jeg ville nok tatt meg et legebesøk om jeg var deg.
Gjest Gjest_Loevinna_* Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Jeg vil så absolutt anbefale å gå til legen din. Jeg hadde jobb på en butikk der jeg stod i kassen hele dagen, og brukte da omtrent bare en og samme bevegelse.. Noe som førte til at jeg fikk senebetennelse i begge armene, fra skulder til håndleddet.. Ble først sykmeldt i 1 mnd, og prøvde meg på jobb igjen en dag, og ble satt tilbake hele den mnd jeg hadde brukt å komme meg på... ble sykmeldt atter 1 mnd, og det samme skjedde da jeg startet å jobbe igjen.. Etter 6 mnd med sykemelding, måtte jeg bare gi opp og finne meg en annen jobb... nå har jeg smerter bare en og annen gang.. Jeg trur nok jeg var ganske uheldig der, men det er bedre å få behandling med en gang, slik at det ikke setter seg fullstendig i armen.... Som behandling fikk jeg både cortisonsprøyter (men bare noen få stykker..), og noe krem som skulle smøres på, og så prøvde jeg akupunktur - som eg ikke følte hjalp meg der og da... ja og så ikke minst: å holde meg i ro...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå