afr0dite Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har mac og har også office. Den office'n jeg bruker har jeg ikke kjøpt i butikken, men fått av en jeg kjenner. Jeg har opplevd flere ganger mens jeg har skrevet i word at jeg plutselig ikke får lagret og så lukker programmet seg (noe som er veldig fremmed med mac). Jeg lurer på om flere har opplevd dette, eller om noen vet om dette kan ha med min utgave å gjøre. Jeg gidder jo ikke å gå og kjøpe en ny hvis jeg får samme problemet uansett! Noen som har peiling? Veldig takknemlig for svar!!!
amilia Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Har også mac, og bruker Office ofte, men aldri hatt noe som helst problemer
Frank Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Hvilken office er det dere bruker? jeg har bare en engelsk versjon, og den er irriterende. Er det verd for meg å oppgradere, eller finnes det et program på mac'en som er like bra....? Jeg har egentlig aldri satt meg så mye inn i mac:office for det er et program jeg har brukt lite i jobbsammenheng... Men nå innser jeg jo at det kan være lurt å ha.... Eller??
amilia Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Jeg for min del har engesk Office. Har også iWork men har desverre ikke fått satt meg inn i det foreløpig, så vet ikke helt hvordan det fungerer.
Frank Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Tror ikke at jeg har iWork... Men den finnes vel ikke norsk versjon, den heller... Jeg tenker da mest på rettskriving og sånn....
afr0dite Skrevet 1. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2006 Jeg vet ikke helt hvilken versjon jeg bruker, siden jeg fikk den av en venn. Bruker egentlig bare word, men jeg må ha det i forbindelse med studier. iWork har ikke jeg heller satt meg inn i, men vil uansett ikke ha det som en erstatning. For min del trenger jeg ikke rettskrivingsprogram, bare en versjon som ikke kræsjer. Noen som vet om min versjon kræsjer som følge av at det er et gi-bort program og ikke et kjøpe-program? amilla: Har du kjøpt din i butikken? Frank: Hvorfor er din versjon irriterende?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Kan vel prøve OpenOffice? http://www.openoffice.org Den er gratis, kan lese og lagre Word-dokumenter(.doc), og mer enn god nok for de fleste. Du må huske på å lagre som .doc hvis du skal dele dokumentene med andre MS Office-brukere.
afr0dite Skrevet 1. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2006 Jeg har tittet litt på det, men hvis jeg skal ha noe alternativt, synes jeg Mariner Writer ser bedre ut. Har du prøvd det? Ellers har jeg faktisk mest lyst på vanlig word, for jeg orker ikke å sette meg inn i noe nytt right about now! Men spørsmålet mitt er egentlig fortsatt: Er det noen som vet om word kræsjer fordi det er en litt suspekt versjon?
lillesky Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Jeg vet ikke om det er derfor den kræsjer, men det høres sannsynelig ut, for jeg har oppleved at Photoshop lukket seg selv når jeg brukte "suspekt" versjon. Har original Mac Office, og har aldri hatt noen problemer med den.
amilia Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Fikk min versjon på skolen. Den har aldri klikket for meg, og jeg kjører intel på min mac. Maskinen er av typen MacBook Pro.
Wonders Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 www.mac1.no forum for macere, svitchere osv
Gjest gjesten Skrevet 4. august 2006 #12 Skrevet 4. august 2006 Kan vel prøve OpenOffice? http://www.openoffice.org Den er gratis, kan lese og lagre Word-dokumenter(.doc), og mer enn god nok for de fleste. Du må huske på å lagre som .doc hvis du skal dele dokumentene med andre MS Office-brukere. ← Henger meg anbefaling om OpenOffice. Writer er såpass likt Word at det burde være null problem å sette seg inn i den.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #13 Skrevet 5. august 2006 Men spørsmålet mitt er egentlig fortsatt: Er det noen som vet om word kræsjer fordi det er en litt suspekt versjon? ← Dette skjedde meg også. Det var jo et hel**** fordi jeg var student på den tiden og drev med oppgaveskriving. Hadde lastet officepakka ned fra nettet. Etter at jeg kjøpte meg en original Office har jeg ikke vært plaget en eneste gang! (Hvis du er student eller lærer får du det billigere).
Beam Skrevet 8. august 2006 #14 Skrevet 8. august 2006 Jeg fikk office av en kamerat og har ikke hatt noen poblemer. Hvis du ikke er helt avhengig av office pga. maler og denslags som ikke funker i andre programmer så kan jeg anbefale neo office. Fungerer som open office, men jeg liker denne varianten bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå